וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ה-GSM של פלאפון כבר באוויר

אמיתי זיו

4.9.2008 / 12:44

הזמינות לשיחות מוגבלת למספר אנשים מצומצם בפלאפון עצמה

הרבה לפני תאריך פתיחת הרשת החדשה של פלאפון לשימוש מסחרי נרחב, המתוכננת לבפברואר 2009, הרשת החדשה של פלאפון כבר פועלת ועובדת בימים אלה. כבר היום, יכול לקוח של מכשיר דור שלישי GSM בפרטנר וסלקום יכול לקחת את המכשיר הסלולרי שלו, לבצע חיפוש של רשת באופן ידני ולגלות את הרשת החדשה בישראל: Pelephone IL.

נכון לעכשיו הרשת החדשה פועלת באזור קריית שמונה בצפון ובאזור המרכז בתל אביב, גבעתיים, רמת גן ופתח תקווה. לקוח המזהה את הרשת החדשה לא יכול לבצע עלייה שיחות כמובן, משום שהוא לא מחזיק כרטיס SIM של חברת פלאפון. נכון להיום כרטיס כזה יש רק למספר אנשים ספורים במחלקת ההנדסה של פלאפון.

כזכור, פלאפון מקימה בימים אלה בהשקעה של כ- 100 מיליון דולר רשת סלולרית חדשה בטכנולוגית HSPA, שזהו הדור המתקדם ביותר של טכנולוגיית ה- GSM בה עושות שימוש סלקום ופרטנר. את הרשת מקימה עבור פלאפון חברת אריקסון בכ-2000 אתרים סלולריים והיא תחליף בהדרגה את טכנולוגיית ה-CDMA אשר משרתת את פלאפון מזה שנים.

בטכנולוגיה החדשה פלאפון תוכל לשווק גם מכשירים של נוקיה וסוני-אריקסון, דבר שנמנע ממנה עד כה. בפלאפון עומלים גם על העברת כל יישומי התוכן שקיימים כיום אצלה כך שיתאימו לרשת החדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון
  • gsm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully