וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הרוח: לתחזק את הזוגיות בפסטיבל "עושים אהבה"

נורית אסיאג

4.9.2008 / 13:22

לתחזק את הזוגיות בפסטיבל "עושים אהבה", לגלות את העובר מזוית רוחנית ולהיפטר מהבגדים הישנים בארון - האירועים הבולטים של השבוע

שנינו יחד

כנס עושים אהבה במרכז אומ, המיועד לזוגות בלבד, ינסה לתת לכם מרחב לעבוד על האינטימיות, הרומנטיקה והמיניות בעזרת שלל סדנאות, מפגשים ותהליכים.

רק לפני כמה שבועות רקחו במרכז אומ כנס לרווקים והנה הגיע תורם של הזוגות. אחרי הכל גם בזוגיות לא הכל דבש וכולם יודעים ש"צריך לתחזק אותה". כנס עושים אהבה, המיועד לזוגות בלבד, הוא ניסיון לקחת פסק זמן מהמירוץ של החיים ולתת מרחב שבו תוכלו לעבוד על האינטימיות, הרומנטיקה והמיניות. מי יודע, אולי כך תצליחו להתחמק מהסטטיסטיקה (נו, אתם יודעים, אחד מכל שלושה - ארבעה זוגות מתגרשים).

הכנס מציג ארבעה זרמים מרכזיים בתחום שימור היחסים: סקסולוגיה מערבית, טנטרה מזרחית, אימון זוגי ואמנות המסאז' וההילינג. כל אלה, בהשראת הפסטיבלים הרוחניים, יעמדו לרשותכם בשישה מסלולים/מתחמים שיציעו תרגולים, סדנאות, הרצאות, תהליכים ושלל מפגשים ביחד (וגם קצת לחוד), בשיתוף עם הקהל ובאינטימיות הזוגית, עם תנועה, מגע, מחשבה, התחברות, צחוק, נשימות, דיאלוג ומדיטציות. וגם - איך אפשר בלי - חיבור והקשבה. כן, גם לעצמכם וגם לבן/בת זוגכם.
באתר האינטרנט של המרכז תוכלו למצוא תוכנייה מפורטת של הפעילויות והמנחים ובהם טנטריקוצ'ינג (מודעות מינית ככלי לזוגיות בריאה) עם איריס יוטבת, ציור מנדלה זוגית משותפת
עם איתן קדמי, עיסוי אירוודי לזוגות עם מורן גוטליב ומדיטציה לחיבור המיניות ללב וליצירת אינטימיות עם גיטמה. שימו לב - חלק מהפעילויות כלולות במסלול "ההרפתקני" והן מחייבות תשלום נוסף.

פרט לפעילויות המתחמיות ייערכו מפגשים נוספים ובהם מפגש פתיחה עם רפיק וסוג'יי ה', מפגש בריכה עם תיקי וזאב, צילום עירום מדיטטיבי בטבע, קבלת שבת הכוללת טקס חידוש ההסכם הזוגי וגם מסיבת שוקולד חושנית. כמקובל באירועי המקום, הלינה בקמפינג כלולה במחיר הכניסה לכנס, אבל אפשר לשדרג את הלינה ולהתארח במלון בתשלום נוסף.

עושים אהבה - כנס מודעות, טנטרה וריפוי זוגי. ה' -שבת, בין התאריכים 11-13 בספטמבר, במרכז אומ, בית אורן. עלות השתתפות: 290 ש'.

לדבר עם עוברים

במירוץ המטורף מבדיקה לבדיקה, לפעמים שוכחים שהריון הוא תהליך טבעי, שבו הדברים (לרוב) קורים מעצמם. כנס מטעם מכללת רידמן יציג בפניכם את ההיבטים הרוחניים של התהליך הכה קסום הזה.

פעם כשאישה היתה נכנסת להריון היא היתה צריכה לנוח הרבה, לאכול בשביל שניים וללבוש אוהלים. היום היא צריכה לרוץ מבדיקה לבדיקה ובין לבין להספיק לעשות יוגה, להתחבר לעצמה ולשמור על השפיות. במכללת רידמן, במסגרת לימודי הורות ולידה, יערכו השבוע כנס שיעסוק בשפת העובר דרך שלושה אספקטים: עיני הרפואה המערבית בהנחיית ד"ר קרלוס רוזנברג, זיהוי ונטרול מחסומים רגשיים עם הכירופרקטית אורה גולן והיבטים רוחניים בהריון ובחיים אחר הלידה עם נועה ברקת.

מטרת הכנס היא לדון בגורמים הרוחניים והנפשיים המשפיעים על העובר. ברקת מסבירה שבחברה המערבית של ימינו יש שני כוחות מרכזיים שפועלים במהלך ההריון: בדיקות רפואיות, שלמעשה מכניסות לאווירת חרדה (כי הן משדרות מסר סמוי שכל רגע אפשר לגלות משהו נורא) ורשימות של רכישות "כדי שהכל יהיה בסדר". היא לא טוענת שאין צורך בבדיקות, אלא שיש להשקיע יותר אנרגיה "בתמיכה בתהליכים שקורים מעצמם. לא צריך להרתיע כל הזמן ממה שעלול לקרות. אפשר לשדר מסרים אחרים, מרגיעים".

בהרצאתה היא תבחן את התפתחות העובר והאם מנקודת מבט רוחנית ותעסוק בהסברים הרוחניים לתופעות פיזיולוגיות, כמו עייפות ובחילות בתחילת ההריון. נקודת המוצא שלה - "אנחנו לא אנשים עם חוויות רוחניות, אנחנו ישויות רוחניות עם חוויות אנושיות", תאפשר לכם להסתכל על התהליך הכה קסום הזה של יצירת חיים מזווית אחרת לגמרי.

כנס בנושא "המסתורין של הידע העוברי". יום שלישי, ב-9 בספטמבר, בין השעות: 10:00-14:00, במכללת רידמן, קמפוס רמת אביב. יש להירשם מראש בטל': 6043937- 03. עלות כניסה: 50 ש'.

הכל 10

כולם מדברים על מיחזור ולעתים נדמה שמדובר במשהו גדול ומחייב שגוזל זמן רב והרבה משאבים אישיים. אבל אסור לשכוח את המיחזור הכי נגיש - יד שנייה. אז הנה לכם הזדמנות להיפטר מכל הבגדים השוכבים בארון ואולי על הדרך למצוא לכם משהו נחמד ששוכב בארון של אחרים. סטודיו נעים יקיימו בשבת הבאה (13.9), זו הפעם השלישית, שוק בגדים מז'אנר הקח-קח. הסטודיו, שפועל בפלורנטין זה ארבע שנים, הוקם על ידי הכוריאוגרפית רוני פרידמן, והוא מציע שיעורי מחול ותנועה לצד פעילויות למען הקהילה.

השוק לא רק יעזור להפחתת הזבל, אלא גם יאסוף תרומות לעמותת מהפך, הפועלת למען בני נוער (ולכן בכניסה לשוק ייגבו 10 ש'), ומי יודע, אולי אפילו תמצאו לכם משהו נחמד ללבוש. זאת ועוד, באותו יום יקיימו בסטודיו שיעורי יוגה בעלות סמלית של 10 ש' ותיפתח התערוכה של שני בן חיים שתציג ציורים על קרטונים שנאספו ברחוב.

והסיבה שאנחנו מספרים לכם כבר עכשיו על השוק: את הבגדים אפשר להעביר לסטודיו עד יום שישי, 12 בספטמבר. וזה מניע מצוין לעשות סדר בארון. אולי זה אפילו יקדים את לכתו של הקיץ.

שוק בגדים יד שנייה. שבת 13 בספטמבר, בין השעות 10:00 -22:00. שיעורי יוגה מוזלים ייערכו בשעות 16:00-22:00. סטודיו נעים, דרך סלמה 46, טל': 5188998- 03. הבאת בגדים לסטודיו: בין הימים ראשון-חמישי, בין השעות 10:00-22:00, שישי: בין השעות 10:00-16:00. עד שישי, 12 בספטמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully