וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ביקש לרשום את רוז לפנימיה אחרי הרצח

נתיב נחמני

4.9.2008 / 14:52

מנהל הפנימיה דיווח היום למשטרה כי כ-10 ימים לאחר הרצח ניגש רוני רון למשרדו, מילא טפסי רישום, אך מאז לא יצר עימו קשר. מעצרה של האם מארי הוארך ב-5 ימים

פרטים חדשים עולים מחקירת היעלמה של הילדה רוז פיזאם: היום (חמישי) התקבלה עדות במשטרה של מנהל פנימיה דתית, שטען כי רוני רון, סבה של רוז, נכנס למשרדו בתאריך 22.5.08, עשרה ימים לאחר שעל פי החשד רצח את נכדתו, וביקש לרשום אותה ללימודים בתנאי פנימיה.

מחקירת היחידה המרכזית של מחוז מרכז, עולה כי רון אכן מילא טפסים כדי לרשום את הילדה לפנימיה, אך לאחר מכן עזב את המקום ולא יצר קשר עם המוסד בשנית. המנהל מסר למשטרה את טפסי הרישום שמילא רון, בהם פרטיו ופרטי נכדתו. במשטרה העדיפו שלא להתייחס לידיעה.

בתוך כך, מעצרה של מארי פיזאם, אמה של רוז, הוארך היום בחמישה ימים בבית משפט השלום ברמלה. לפני הדיון אמרה פיזאם: "אני מצטערת שלא דאגתי לה יותר, אני רוצה את התינוקת שלי בחזרה. אני לא יכולה להאמין למה שקרה לרוז שלי". פיזאם חזרה שוב ושוב על המשפט "זאת לא אשמתי" כשהיא בוכה ונסערת. המשטרה מתמקדת כרגע בחיפושים אחר גופתה של רוז, שעל פי החשד נרצחה על ידי סבה רוני רון. נציג המשטרה אמר בדיון כי אינו שולל את האפשרות שלפיזאם נודע על הרצח רק בדיעבד.

בימים האחרונים נמשכו החיפושים אחר גופתה של רוז. חוקרי המשטרה חיפשו אחר הגופה בנחל הירקון, וגם סמוך לבית הוריה בנתניה. חוקרי המשטרה אף חשדו כי סבה של רוז, רוני רון, מסתיר את מיקום הגופה כדי שיוכל להשתמש בפרט זה כקלף מיקוח.

פרסום ראשון: 12:15

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully