וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגריטה הופקרה, המשטרה לא הגנה עליה"

עדי שמחוביץ

4.9.2008 / 10:57

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד רונן בן-עדי ושמעון סבח המואשמים כי ניסו לרצוח עבריינים וירו למוות במרגריטה לאוטין. בעלה: "מקווה שביהמ"ש יעשה עבודה טובה יותר מהמשטרה"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ענת ברק)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד רונן בן-עדי ושמעון סבח, הנאשמים ברצח מרגריטה לאוטין בחוף הים בבת ים לפני כחודשיים. השניים מואשמים ברצח בכוונה תחילה של לאוטין וניסיון לרצח של מוטי חסין, רמי אמירה ואחרים.

עוד עולה מכתב האישום כי בן-עדי וסבח גנבו קטנוע מחניון ברמת גן ולוחית רישוי של קטנוע אחר. הם הגיעו לחוף "טובאגו" אחר הצהרים, בעת שחסין ואמירה שהו במסעדה במקום. על פי כתב האישום, הכדור שפגע בלאוטין נורה מאקדחו של בן עדי. כתוצאה מהירי, נפצע אמירה בלחיו ונזקק לטיפול רפואי. מאבטחו של חסין ניסה להשתלט על בן-עדי שניסה להרוג אותו אך לא הצליח. אז הגיע סבח עם רכב חילוץ והשניים נמלטו מהמקום. אחרי נסיעה קצרה הם נעצרו.

בעלה של מרגריטה, אלכסנדר לאוטין, אמר לוואלה! חדשות: "מקווה שבית המשפט יעשה עבודה יותר טובה מהמשטרה שלא הגנה על מרגריטה. מבחינת המדינה אנחנו מופקרים, כאילו היא הלכה לים וטבעה". לדבריו, "בשבת יש יום הולדת שנתיים לבן שלנו גיא. אני לא יודע אם נחגוג, למרות שצריך לתת לילד את כל תשומת הלב. את כל האנרגיה אני מרכז לכיוון הילדים".

התובעת, עו"ד הדס פורר-גפני אמרה ש"היורה השני חסר בכתב האישום, והמשטרה תעשה כל מאמץ כדי לאתר אותו". היא הסבירה כי "העובדה שפגע באדם אחר לא גורעת מחומרת המעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully