וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה על אישום נגד רה"מ - אחרי החגים"

נתיב נחמני, גידי ויניש ופנחס וולף

4.9.2008 / 8:20

כך העריך גורם אכיפה המעורה בחקירות. המשטרה תגבש בקרוב את המלצותיה ותגישן לפרקליטות. יועץ רה"מ: "המשחק מכור מראש"

"ההחלטה על כתב אישום בפרשות בהן מעורב ראש הממשלה אהוד אולמרט תתקבל לכל המאוחר לאחר החגים". כך אמר גורם אכיפה לוואלה! חדשות. בתוך כך, ראשי צוותי החקירה של המשטרה בפרשות בהן מעורב לכאורה אולמרט יתכנסו הבוקר (חמישי) וביום ראשון, על מנת לגבש את עמדת המשטרה ולהגיש אותה לפרקליטות. בין הפרשות שייבדקו: "מעטפות הכסף", "ראשונטורס" ו"מרכז ההשקעות".

מטרת הדיון היא לבחון את מכלול הראיות בכל אחת מהפרשיות בהן חשוד אולמרט, לגבש את תיק הראיות ולראות האם ניתן להגיש כתב אישום בכל אחת מהן. בסיום הדיונים יוחלט אם יש בידי המשטרה מספיק ראיות לכאורה כדי שהפרקליטות תגיש כתב אישום נגד אולמרט.

גורם אכיפה בכיר שמצוי בפרטי חקירות אולמרט אמר השבוע לוואלה! חדשות, כי "קיימת תשתית ראייתית ברורה נגד ראש הממשלה ב'פרשת המעטפות', ב'פרשת ראשונטורס' ואף ב'פרשת מרכז ההשקעות'". לדבריו, גם אם העד המרכזי מוריס טלנסקי לא יגיע להמשך העדות, יש מספיק ראיות להגשת כתב אישום: "עדויות שאר המעורבים בפרשה, בעיקר זו של אורי מסר, והראיות שנאספו על ידי חוקרי המשטרה הן בישראל והן בארה"ב, מספיקות להגשת כתב אישום נגד אולמרט". לדבריו, "לטלנסקי לא הובטחה חסינות בשום שלב".

אמיר דן, יועץ התקשורת של ראש הממשלה אמר כי "מדובר במשחק מכור מראש. כבר מהיום הראשון ועוד לפני שנחקרו הדברים יצאה המשטרה בהצהרות שבהן התחייבה כי תמליץ להגיש כתב אישום, ולכן לא ברור בשביל מה טורחת המשטרה לקיים דיונים לכאורה כאשר המסקנות כבר הוכתבו ונקבעו מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully