וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "לשלם כל מחיר תמורת שליט"

פנחס וולף

2.9.2008 / 22:01

שר התשתיות אמר כי "יש צורך להעמיד על שולחן הממשלה את העסקה לשחרור החייל החטוף ולתת לה להחליט. חייבים לשים סוף לסוגייה הזו"

"יש צורך להחזיר את גלעד שליט, ולשלם תמורתו כל מחיר" - כך אמר הערב (שלישי) שר התשתיות בנימין בן אליעזר (העבודה) בהשקת הקמפיין המוניציפלי לרשימת העבודה-קדימה במגדל העמק.

לדבריו, "יש צורך להעמיד על שולחן הממשלה את הצעת העסקה ולתת לה להחליט. חייבים לשים סוף לסוגייה הזו". בן אליעזר גם פנה לשרת החוץ ציפי לבני, שנכחה במקום ואמר לה: "דיברתי הבוקר על המצב הקשה בו מדינת ישראל נמצאת ועל הצורך בהסכמה לאומית רחבה, בדומה למפגן האחדות שנמצא כאן במגדל העמק". שר התשתיות התייחס גם למשא ומתן עם הפלסטינים ואמר כי, "על אף שנראית התקדמות בפעילותו, אבו מאזן חלש מכדי להגיע לסיכומים שימומשו".

מוקדם יותר אמרה אמו של גלעד שליט, כי היא מתנצלת בפני בנה על כך שאחרי 800 ימים לא הצליחה להביא לשחרורו. בראיון עם גלי צה"ל אמרה שליט: "אני מבקשת ממנו סליחה שאחרי כל כך הרבה ימים לא הצלחנו להחזיר אותו". לדבריה, "אני לוקחת אחריות על זה. אני לא יודעת אם זה כישלון אישי, אבל אנחנו לא מצליחים להחזיר אותו. אין שום התקדמות ואנחנו נמצאים באותה נקודה שנמצאנו בה אז, ולא רואים את האור בקצה המנהרה", אמרה שליט.

"מספר האסירים שישוחררו בעסקה זה לא מן העניין", אמרה שליט. "אנחנו רוצים את גלעד בבית. אחרי כל כך הרבה ימים - שיחזירו אותו. אין לזה מחיר, מבחינתי. גלעד הוא תעודת הביטוח, המגן האנושי של אנשי חמאס, של ראשי הארגון, בגלל זה הם לא ממהרים, אין להם שום סיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully