וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסל את נינט הלבנונית כי נפרדה ממנו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.9.2008 / 16:14

הפרקליטות במצרים תעמיד לדין מיליארדר מפורסם בחשד שהזמין את רצח הזמרת הלבנונית סוזן תמים לאחר שנפרדה ממנו

פרק נוסף בפרשה שמסעירה את העולם הערבי בחודשים האחרונים - פרשת רצח כוכבת העל הלבנונית סוזן תמים. היום (שלישי) החליט התובע הכללי במצרים להעמיד לדין את איש העסקים המצרי, המיליארדר הישאם טלעת מוסטפא, בחשד למעורבות ברצח. התביעה במצרים טוענת כי מוסטפא שיגר אדם שיתנקש בחייה לאחר שסיימה את הרומן ביניהם.

ב-28 ביולי נמצאה תמים בדירתה בדובאי שבאיחוד האמירויות, כשהיא ללא רוח חיים. חוקרי המשטרה בדובאי קבעו כי תמים נרצחה. על גופה נמצאו סימני אלימות ודקירות. בהודעה שפרסם התובע הכללי במצרים, עבד אל-מגיד מחמוד, נמסר כי הפרקליטות סיימה את חקירתה סביב רצח הכוכבת ולפי החשד איש העסקים המצרי שילם מיליוני דולרים לרוצחה, מוחסן א-סכרי, על מנת שיתנקש בחייה. הסיבה לרצח, לפי הפרקליטות, היא כי תמים ניתקה את יחסיה עם מוסטפא.

מוסטפא הוא הבעלים של אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במצרים. הונו מוערך בכמיליארדי דולרים והוא אף פעיל באחת המפלגות הגדולות במדינה. לפי החשד, מוספא קנה דירה בדובאי שמונה חודשים לפני הרצח. החשוד ברצח הוא קצין מצרי בדרגה המקבילה לרב סרן, ששימש כקצין ביטחון באחד המלונות הגדולים בשרם א-שייח'.

בחודש האחרון הכחיש טלעת בתוקף את מעורבותו ברצח: "אין לי שום קשר לפרשה. אני אתבע לדין את כל מי שפוגע בשם הטוב שלי", אמר. עזיבתו את מצרים לאחר היוודע דבר הרצח רק חיזקה את החשד הציבורי כי טלעת מעורב באופן כלשהו ברצח. "אני רגיל לנסוע לאירופה עם משפחתי בתקופה זו של השנה", הוא נימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully