וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "ישראלים הנוסעים לחו"ל צריכים להיזהר"

יהושע בריינר

2.9.2008 / 12:52

השר ברק אישר כי בשבועות האחרונים סוכלו מספר ניסיונות לחטיפת ישראלים בחו"ל. "האזהרה תקפה לגבי סיני ומקומות אחרים בעולם"

בשבועות האחרונים סוכלו מספר ניסיונות לחטיפת ישראלים בחו"ל – כך אישר היום (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק במהלך סיור בבית הספר הצה"לי למקצועות התותחנות בשיבטה. לדברי ברק, "יש לא מעט התרעות בשבועות האחרונים. אני רק יכול לחזור ולומר לאזרחים שלהיות ישראלים זאת אחריות, וחייבים להפעיל שכל ישר ולהתייחס ברצינות לאזהרות המטה ללוחמה בטרור, בעיקר לקראת החגים. זה תקף לגבי יציאה לסיני, אבל גם למקומות אחרים בעולם".

במהלך הסיור התייחס ברק למשא ומתן לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. "יש לתת חיבוק חזק וגיבוי ציבורי למשפחת שליט, אך את הפרטים אי אפשר להציג לציבור", אמר. "כאשר המשא ומתן יתחדש, ואני מקווה שהוא יתחדש בקרוב, מוכרחים לנהלו תחת מסך כבד של איפול כדי לתת לו סיכוי מקסימלי להצליח". היום מלאו 800 ימים לחטיפתו של גלעד שליט. בשבוע שעבר ציינו חבריו ובני משפחתו את יום הולדתו ה-22, השלישי בשבי.

לדברי ברק, "ועדת השרים יושבת כדי לדון בשמות, ואנחנו רוצים להצליח. הרגיעה שמתקיימת בעוטף עזה אפשרה את פתיחת שנת הלימודים אתמול באווירה של שקט, בפעם הראשונה מזה שנים. הרגיעה הזו גם מאפשרת את הסיכוי לדון בתכליתיות בעניין שליט". השר ברק הצהיר כי "אין יום שאני לא חושב ושאנו לא פועלים בקשר לגלעד שליט. בשבוע שעבר הייתי במצרים ונפגשתי עם הנשיא מובארק, שר המודיעין עמר סלימאן ויתר ההנהגה המצרית, כשהנושא של שליט הוא המרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully