וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר במפוחית, לבני בתוף

2.9.2008 / 9:20

קדימה השיקה את אתר הפריימריז, בו ניתן למצוא כל מה שרציתם לדעת על ארבעת המתמודדים. וגם מה שלא

שבועיים לפני הפריימריז בקדימה, המפלגה מעבירה הילוך. הלילה, קדימה השיקה את אתר הפריימריז, שבו ניתן למצוא פרטים רבים על ארבעת המתמודדים.

כותבי האתר ליקטו "עשרה דברים שלא ידעת", על כל אחד מהמועמדים. בין היתר, ניתן ללמוד כי בועז שרעבי הוא הזמר האהוב על שאול מופז, בעוד שלבני מאזינה למוזיקה ישראלית, מזרחית וג'אז מנגן האם-פי-3 שברשותה.

שרת החוץ אוהבת לתופף בזמנה הפנוי, ואילו אבי דיכטר ניגן בצעירותו דווקא במפוחית פה. מאיר שטרית חשף גם הוא צד אומנותי, כשהספיק לפרסם את ספר הילדים "פארה, העכברה שהתחתנה".

באופן טבעי, גם התחביבים של הארבעה שונים: מופז אוהב את כבישת הזיתים, דיכטר מעדיף לשחות ולשחק כדורסל, לבני מחבבת ריקוד וקריאת ספרי מתח מהסוף להתחלה. ואילו שטרית מעדיף לשקוע בספרים. ברשותו גם אוסף ספרים עתיקים.

לדברי מנכ"ל קדימה, עדי שטרנברג, "מדובר במהלך הסברתי וארגוני חשוב נוסף שמנהלת התנועה מבצעת לקראת ה-17 בספטמבר. האתר במתכונתו הייחודית יסייע לכלל הציבור בישראל לעקוב מקרוב ומסביב לשעון אחר החדשות, העדכונים והתפתחויות בהתמודדות שתקבע מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל".

מלבד התחביבים והפיקנטריה שמציע האתר, יש בו גם את קורות החיים של המועמדים, גלריית תמונות וחדשות מהמטות של הארבעה. לאתר ניתן להיכנס דרך אתר הבית של קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully