וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנדביצ'ים דרומה

ליבי אביכזרי

1.9.2008 / 15:47

לתלמידים שמגיעים לבית הספר רעבים, מכין ”המרכז לחלוקת מזון לתושבי ת”א-יפו” כריכים כל בוקר. רוצים לעזור?

עם פתיחת שנת הלימודים החלו מתנדבי ועובדי "המרכז לחלוקת מזון לתושבי תל-אביב יפו" להפעיל זו השנה השלישית את תוכנית "כריך לכל ילד" במסגרתה מועברים מדי בוקר כאלף כריכים אל שניים עשר בתי ספר בדרום תל אביב.

את המזון לפרויקט מספקים אנשי עמותת "משולחן לשולחן". "בחמש בבוקר מגיעים למרכז לחלוקת מזון מתנדבים ועובדים שמכינים את הכריכים כדי שיספיקו להגיע לתלמידים בזמן" מספרת דפנה ישועה- כץ דוברת המרכז "הצורך עלה מהשטח. מנהלי בתי ספר שמכירים את העמותה דרך התוכנית לחלוקת מזון למשפחות שאנחנו מפעילים, פנו אלינו ואמרו שיש ילדים שמגיעים לבית ספר בלי ארוחת עשר ונשארים רבים. כעמותה שפעילה גם בקידום חינוך ובריאות הרמנו את הכפפה. אנחנו לא רוצים תלמידים עם בטן מקרקרת מרעב".

בימי שישי נתרמים למאמץ תלמידי בית הספר היסודי רמת-אביב ג' שמביאים כריכים נוספים על שלהם ותורמים אותם. אחת לשבועיים מחלקים אנשי העמותה בשיתוף עם עיריית תל-אביב-יפו חבילות מזון יבש למאות אנשים. התוכנית לחלוקת כריכים אינה זקוקה כרגע למתנדבים אלא רק לתרומות כספיות, אך לתוכנית לחלוקת מזון דרושים מתנדבים בעלי רכבים שיסייעו בהעברת משלוחי המזון למשפחות.

ופה כולם נכנסים לתמונה

לקראת החגים תזדקק העמותה גם לתרומות מזון יבש וגם לתרומות כספיות. ניתן ליצור קשר אנשי העמותה בטלפון 03-6803000 וכן באמצעות אתר האינטרנט (ראו קישור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully