וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - זמן לדיאלוג

יאיר טריבלסקי

31.8.2008 / 12:57

השבוע טריבלסקי צופה שיהיה לנו צורך חזק בדיאלוג אמיתי עם אחרים, אבל גם מזהיר מפני כמויות הרגש שיציפו אותנו

מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל מאזניים, רק מדגיש את הצורך בהקשבה אמיתית ובדיאלוג בגובה העיניים עם הזולת, בני הזוג, או השקעה אמיתית בבניית יחסים חדשים. זוית פעולה מדויקת בין ונוס לפלוטו וצמידות בין השמש לסטורן לעומת זאת, מזכירות לנו שפה ושם כדאי גם לשים את כל הרגש הזה בצד ולהתמקד בעובדות כדי שלא לאבד פרופורציות. על שתי המגמות האלה השבוע - בתחזית השבועית.

הזוית הרגשית של השבוע

זוית הפעולה בין ונוס הרגשנית לפלוטו הכוחני והיצרי. הזוית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד וכל גירוי קטן עלול להפוך לטריגר לפעולה. מומלץ דווקא עכשיו לשמור על איזון ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים מפרופורציה, בעיקר ביחסים קרובים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. ואולי דווקא הזוית הזו שמביאה איתה קושי רגשי מסויים, היא זו שמכריחה אותנו להבין שרגש זה לא הכל ולפעמים צריך לאפסן אותו לרגע במגירה צדדית כדי שלא יפריע למהלך העניינים. כך נוכל להתמקד במה שחשוב באמת עכשיו: בעובדות בשטח. אלה מאיתנו שיידעו לעשות את ההפרדה, ירוויחו בגדול. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, גדי, מאזניים וטלה.

התקשורת השבוע

התקשורת הופכת מהשבוע להיות מאוזנת והרמונית יותר ובעיקר לנעימה בהרבה. מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל מאזניים ונראה שסדר העדיפויות שלנו בנושאי תקשורת משתנה מעט. כעת פחות חשוב לנו להיות צודקים ויותר להיות נעימים ובעיקר הרמוניים. זמן טוב לרדת מהביקורתיות של הזמן האחרון, לחפש את המכנה המשותף עם אחרים ובעיקר למצוא נקודות השקה נעימות עם העולם ועם נושאי תקשורת בכלל. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המעבר המעניין של השבוע

מעברה של ונוס ממזל בתולה למזל מאזניים. אין ספק שזה המעבר המשמעותי כעת, בייחוד כי הוא משנה את סדר העדיפויות שלנו, בעיקר בנושאי יחסים. הצד הביקורתי ביחסים קצת נעלם ובמקומו מגיע הצורך ביחסים נעימים, שלווים ומאוזנים. כל אלה כמובן יופיעו לאחר סיומה של זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו, שפוגשת אותנו בתחילת השבוע הזה ומביאה בעיקר סערות ודרמות, אבל אולי דווקא אחריה משתוקק לו הלב לשעות נאות של שקט ובעיקר להרמוניה עם פרטנרים, בני זוג ואנשים אחרים, ולכן גם הוא עשוי לגרום לדברים לקרות בדרך הזו. כן, לפעמים צריך לעבור דרך הקושי אל ההרמוני, אחרת איך נלמד ונעריך את מה שיש לנו? יושפעו מכך בעיקר בני מזל שור, מאזניים, בתולה, טלה ודגים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - הלחצים יורדים בהדרגה וחוזרים בהפוך על הפוך: מתחזק הצורך בזוגיות, ביחסים ובדיאלוג אמיתי: אל תריבו עם פרטנרים.

שור - מזג האוויר מתמלא דרמות קטנות ונעימות וטאץ' רומנטי חסר שקט. יש עניין...

תאומים - צמידות שנוצרת בין מרקורי למרס, עלולה להביא לא מעט ויכוחים. נסו לוותר ולהתגמש.

סרטן - מקבץ הכוכבים הגדל במזל מאזניים שם את הדגש על פעילות ביתית, השקעה בבית ובמשפחה ואפילו מעבר דירה. זמן לפעולות בנושאים אלה.

אריה – שבוע לא קל, בגלל הצמידות בין השמש לסטורן, שדורש כובד ראש, אחריות וגישה יעילה ולא רגשנית לכל מה שחייבים לעשות, גם אם לא מתחשק.

בתולה – נושאי חומר וכספים דורשים תשומת לב הולכת וגדלה: זמן להגדיר מראש איך אתם חוזרים למקום יציב כלכלית.

מאזניים - נראה שהאקשן הסביבתי רק הולך וגדל ודורש מכם הרבה תשומת לב. הגדירו את חלוקת הקשב שלכם.

עקרב – מעורבות רגשית גבוהה בכלל זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו, עלולה להביא איתה החלטות שגויות. זהירות.

קשת - היכולת שלכם לשתף מוסדות וארגונים בחייכם מוסיפה לאפקטיביות של ההחלטות שלכם: אל תפעלו לבד.

גדי - שבוע לא קל, שדורש מכם מיקוד וריכוז במטרות החשובות. נסו שלא למרוד בסמכויות ולא להיכנס לסכסוכים מיותרים.

דלי – הלחצים יורדים, אבל הצורך במחוייבות ארוכת טווח נמצא בעלייה. זמן למטרות ארוכות טווח ולא לסיפוקים מיידיים.

דגים – שבוע שדורש זהירות רבה בפעולות שלכם והימנעות מבזבוזי כספים שלא לצורך. שתפו אחרים במה שעובר עליכם.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום, נולדתי בתאריך 6.6.1976, בשעה 5:00. בחודשיים האחרונים, אני חווה קושי, מרירות ותסכול, ניתוק רגשי מבן זוגי וחוסר שביעות רצון מהחיים. בא לי לזרוק הכל ולברוא את עצמי מחדש. האם יש הסבר לכך?

תשובה: ובכן, ממש עכשיו יושב כוכב אורנוס מול הירח שלך במזל בתולה. הוא מייצג את תחום חיי הרגש, הבית, המשפחה והסביבה הקרובה, ואת כל מה שקשור לאינטימיות רגשית עם העולם שאנו יוצרים. אורנוס הוא כוכב תזזיתי שמביא איתו צורך בריגושים של הרגע הזה, בצד אובדן עניין בדברים שכבר קיימים בחיינו. הצורך בסיפוקים מיידיים עולה ביחד עם הקושי באינטימיות ובסבלנות ואורך רוח בכלל, לאחרים ולעצמנו.

מאחר שזה תהליך זמני, אם כי הוא עשוי להימשך עוד כחצי שנה בערך, לא הייתי מציע לך לשנות באופן דרמטי את חייך, בוודאי לא את מערכות היחסים שלך, מכיון שכשהתהליך יגיע לקיצו תצטערי על כך. אני ממליץ על ריגושים מסוג אחר: לימוד של משהו חדש, אתגרי ומרתק – אולי לימודי תקשורת מכל סוג שהוא, נסיעות קצרות למקומות שבהם עדיין לא ביקרת, מפגשים עם חברים חדשים שעושים דברים מעניינים וכל מה שמפגיש אותך עם אינפורמציה חדשה, אך לא הורס את מה שקיים עכשיו. סבלנות - נכון שאין לך הרבה ממנה, אבל היא ממש חיונית בתהליכים כאלה.

שאלה: שלום, נולדתי בתאריך 2.6.1981, בשעה 11:20 בבוקר.
רציתי לדעת מתי סוף סוף תהיה לי זוגיות אמיתית? גם כשאני עם בן זוג לא טוב לי ואני מוצאת בו פגמים וחושבת שמישהו מתאים יותר מחכה לי מעבר לפינה. אני מחכה לפגוש את המישהו הזה שנועד לי.

תשובה: ובכן, כבת תאומים טיפוסית, שגם ונוס הרגשית נמצאת במזל הזה במפת הלידה שלה, את שונאת להשתעמם או להתפשר והאלמנט הזה מועצם על ידי זוית של עימות בין השמש שצמודה לונוס, לבין נפטון, כוכב האשליות והפנטזיות. אין ספק שאת רומנטית מאוד ומלים כמו 'נפש תאומה' או 'אביר על סוס לבן' מאוד שכיחות בחייך ואיתן גם הקושי להתפשר על הכאן ועכשיו ולא לחפש את החיובי במה שיש גם אם אינו מושלם.

בדיאלוג הזוגי שלך, אינך רואה את הדברים כפי שהם, אלא כפי שאת רוצה. קשה לגמול אנשים מזוית רגשית עם נפטון בקשרים הרגשיים שלהם, מכיוון שהיא רבת עוצמה. אבל השתחררי מהקשר שאת מדברת עליו בעבר, משום שגם הוא קשור למצב כוכבים מסוים שלא יחזור. ההשוואה הזו רק הורסת לך פוטנציאל של יחסים עכשויים שהם בהחלט ברי מימוש גם ברמות גבוהות, אם תתני להם צ'אנס, אפילו בתקופה הקרובה. אפשרי לאחרים להיכנס לבועה הרומנטית בלי קשר לעבר, אלא להווה בלבד.

שאלה: נולדתי ב-20.2.1988, בשעה 2:00. לאחרונה נפרדתי מארוסי שחייתי איתו שנתיים. תאריך הלידה שלו הוא 3.3.1986.
רציתי לדעת מה דעתך, האם יש עוד סיכוי למערכת היחסים שלנו בעתיד הקרוב או הרחוק ומה עלי לעשות באופן כללי על מנת לשקם את עצמי אישית, רגשית וכלכלית?

תשובה: ראשית, יש סיכוי למערכת היחסים הזו, מכיוון שההחלטה בסופו של דבר היא שלכם, אם כי נראה לי שהקשר מיצה את עצמו. לגבי השאר – השמש שלך אמנם במזל דגים הרגשני, אבל מקבץ כוכבים במזלות האש, שכוללים את ונוס והירח ששוהים במזל טלה ומרס במזל קשת ומרקורי כוכב התקשורת במזל דלי, הם מיקומים טובים לא רק לשרוד איתם, אלא גם מצויינים להתחלות חדשות מכל הסוגים.

חשוב לשים לב לצמידות שבין מרס, כוכב הדרייב שלך, לכוכב אורנוס: היא זו שבאופן לא מודע הופכת אותך לסוליסטית ומרדנית וגם גורמת לך לוותר על קשרים בגלל הצורך הלא מודע שלך בעצמאות מהסוג של אי אפשר עם ואי אפשר בלי: עצמאות אפשר לפתח גם בתוך היחסים עצמם ולא צריך לוותר על הקשר כולו בגלל חוסר אמון שזה יכול להיות אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully