וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי שליט: "נדהמים מהכוונה לשחרר אסירים"

שולמית אביצור

31.8.2008 / 13:02

לקראת פגישת רה"מ ואבו מאזן הביעה משפחת שליט הסתייגות נחרצת משחרור אסירים כמחווה לאבו מאזן שלא במסגרת העסקה לשחרור בנם

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט הביעה היום (ראשון) "תדהמה על האפשרות שישוחררו אסירים פלסטיניים נוספים כמחווה לאבו מאזן, ללא קשר לעסקה להשבת גלעד שליט". הדברים נאמרו לקראת פגישת ראש הממשלה אהוד אולמרט עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בה ידונו בין היתר בסוגיית שחרור האסירים.

דובר המשפחה שמואל אלגרבלי אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "קיים אצלנו זעם רב כבר מלפני כמה ימים, כאשר ישראל החליטה לשחרר 200 אסירים פלסטינים ללא קשר לגלעד, ללא תמורה כלשהי וללא ידיעת המשפחה". הוא הודה כי קבלת ההחלטות של אולמרט אינה צריכה להיעשות בתיאום משפחת שליט, אך אמר כי "מצופה היה בנושא כל כך רגיש שיעדכנו את המשפחה. לראש הממשלה יש את המספר של נועם ואביבה, והוא היה צריך להתקשר ולנמק את החלטותיו". לחברי קדימה קרא: "הפסיקו להתעסק בפריימריז והחזירו את גלעד, כל עוד הוא חי".

משפחת שליט הוציאה היום הצהרה בה נכתב כי "מאז נפל גלעד בשבי, לפני למעלה משנתיים, שחררה ישראל כ-1,000 אסירים פלסטינים במחוות שונות. מחוות אלו לא קידמו את שחרורו של גלעד ולו במילימטר אחד, ואף הגדילו את תאבונו ודרישותיו של חמאס". עוד נכתב כי "משפחת שליט תומכת ותמכה תמיד בשחרור אסירים פלסטינים רבים, לאחר שגלעד ישוחרר על ידי הפלסטינים לביתו בריא ושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully