וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוים: "בחמאס למדו מהעסקה עם חיזבאללה"

31.8.2008 / 11:14

לקראת התכנסות ועדת השרים לשחרור אסירים נשמעים קולות מצד שרים נגד שחרור מחבלים. ישי: "כל ויתור מרחיק את שחרור שליט"

ועדת השרים לשחרור אסירים בראשות השר חיים רמון (קדימה)תתכנס היום (ראשון) לדיון על גיבוש רשימת האסירים הפלסטינים שישראל תסכים לשחרר תמורת החייל החטוף גלעד שליט. על רקע הדברים נשמעו קולות של שרים וחברי כנסת נגד שחרור מחבלים.

"כרגע אסור לוותר על שום אסיר נוסף", אמר שר התמ"ת ויו"ר ש"ס אלי ישי. "כל ויתור מחליש את הממשלה ומרחיק את הסיכוי להחזיר את גלעד שליט".

שר הבינוי והשיכון זאב בוים (קדימה) אמר כי "יש לדחות על הסף כל דרישות מוגזמות של חמאס". לדבריו, הוא התריע בעבר נגד עסקאות מסוג זה. "עוד לפני העסקה עם חיזבאללה אמרתי שחמאס ילמד מהעסקה הזאת", אמר.

שר הפנים מאיר שטרית (קדימה) אמר כי הוא בעד שחרור שליט, אבל הכל תלוי במחיר. "אני בעד שחרור אסירים עם דם על הידיים, אך נצטרך לבצע עסקה שישראל יכולה לחיות איתה", אמר.

חבר הוועדה, השר להגנת הסביבה גדעון עזרא (קדימה) אמר כי "חייבים שלחרר את שליט". עם זאת, הוסיף גם הוא כי "מה שהסכמנו עד כה לא מספק, אבל מה שחמאס רוצה לא נראה לי ולכן צריך למצוא את שביל הזהב".

בשבוע שעבר שחררה ישראל כ-200 אסירים פלסטינים כמחווה ליו"ר הרשות אבו מאזן. את רשימת האסירים גיבשה ועדת שרים מיוחדת, שזכתה לגיבוי הממשלה. ביניהם שני אסירים עם דם על הידיים - סעיד עותבה, שבין היתר רצח ישראלית בפתח תקווה, ומוחמד אבו עלי שרצח ישראלי בירייה בחברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully