וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רוז: המשטרה מרחיבה את החיפושים

נתיב נחמני

31.8.2008 / 1:19

החיפושים ייערכו היום בין הירקון לנתניה במקומות בהם התעכב רוני רון, החשוד ברצח הילדה. זאת, על פי עדותו ואיכון הטלפון הנייד שלו

המשטרה תרחיב היום (ראשון) את החיפושים אחרי הילדה רוז פיזאם, שלפי החשד נרצחה בידי סבה רוני רון, ותקים לשם כך מטה חיפושים נוסף באזור השרון. המטה יאויש בכוחות משמר הגבול, שיבצעו סריקות לאורך נתיב הנסיעה של רוני רון, סבה של רוז, בלילה שבו נראתה הילדה בפעם האחרונה. החיפושים ייערכו לאורך כביש החוף במקומות בהם התעכב רון, על פי עדותו ואיכון הטלפון הנייד שלו. בחיפושים ישתתפו שוטרי ימ"ר מרכז, כלבנים, פרשים ומתנדבים .

ממשטרת ישראל נמסר ביום חמישי, כי צלילות החיפוש בירקון אחר רוז הסתיימו ללא תוצאות. עם זאת נמסר, כי נמשכים החיפושים על ידי בלשים לאורך גדות הנחל, וכן החיפושים באזור נתניה. אתמול התחדשו החיפושים בנחל הירקון, באזור ההתפצלות לאפיק נחל איילון.

מארי פיזאם, אמה של הילדה רוז, עומתה ביום חמישי עם חברו של בן זוגה, רוני רון, החשוד ברציחתה של רוז. בעימות, שנערך על ידי חוקרי ימ"ר מחוז מרכז, אמרה מארי כי ביקשה מהחבר שיעזור לה למצוא ילדה בת 5 במקום בתה שנעלמה. במהלך העימות, טענה מארי כי התקשרה לחבר לבקשת רון, אך אמרה כי לא ידעה מה הוביל לבקשה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully