וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שהטביעה את בנה: "רוצה להגיע להלוויה"

נתיב נחמני

31.8.2008 / 12:00

אולגה בוריסוב, החשודה ברצח ילדה בן ה-4, ערערה לבית המשפט על ההחלטה שלא לאפשר לה להגיע לקבורת בנה. בעלה תומך בבקשתה

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני. עריכת וידאו: ארנון מעוז)

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה ידון היום (ראשון) בצהרים בערעורה של אולגה בוריסוב, החשודה שהטביעה למוות את בנה אלון בן הארבע בחוף בבת ים, על החלטת בית המשפט שלא לאפשר לה להגיע להלוות בנה. באמצעות עורכת דינה טלי גוטליב, הגישה האם את הערעור, ואף ציינה כי אביו של הילד, אילן יהודה, תומך בבקשתה. מועד ההלוויה המדויק יקבע בהתאם להחלטת בית המשפט בערעור, אך היא צפויה להתקיים אחר הצהרים.

אתמול העלתה המשטרה חשד, כי בוריסוב ניסתה להרוג את בנה בעבר, כשהשליכה אותו מהחלון בזמן שביקרה יחד עם בעלה ובנם בבית אמה במוסקבה לפני כחודשיים. סגן ניצב ערן קמין, קצין החקירות והמודיעין של מרחב איילון, סיפר לוואלה! חדשות, כי על בסיס מקרה זה ביקשה המשטרה להאריך את מעצר האב אילן יהודה ביום שישי ועם ראיות אלה היא הגיעה לשופט. לדבריו, "המקרה הוא לא תגלית חדשה בחקירה, אלא חומר חקירה שהיה ידוע לחוקרים עוד בשלביה המוקדמים של החקירה ונחשף היום".

בטרם נכנסו לדיון בבית המשפט אתמול סיפרו בני משפחתו של האב על תאונת דרכים שהתרחשה לכאורה במהלך טיול ברוסיה. לדבריהם, מאז התאונה אולגה שרויה בדכאון רב והתנתקה משאר בני המשפחה. אולם למשטרה נודע כי "התאונה" שלכאורה התרחשה, היתה למעשה הניסיון של האם להשליך את בנה מהחלון, מעשה שהביא לפגיעה בכל חלקי גופו. על בסיס ראיות אלה, נעצר האב בחשד שידע על המקרה ולא דיווח ואף התרשל בכך שידע שהאם מסוכנת ובכל זאת השאיר אותה לבד עם בנם.

עורכת הדין טלי גוטליב המייצגת את האם אמרה לוואלה! חדשות, כי האם לא זרקה את ילדה מהחלון. לטענתה, ההורים יצאו למרפסת, ראו שרפרף שמונח ליד המעקה וכשהציצו למטה הבחינו כי בנם נפל.

אתמול שוחרר אבי הילד אילן יהודה בתנאים מגבילים, לאחר שנעצר שלשום באשמת אי מניעת פשע, זמן קצר לאחר מעצרה של אשתו. למרות שבית המשפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרו בשלושה ימים, הוחלט כאמור לשחררו בתנאי שלא ייצא מהארץ ולא יצור קשר עם משפחתה של אשתו.

"הוא היה אבא טוב ובעל טוב"

עו"ד אבי כהן, המייצג את האב, ביקש להבין מפי נציג המשטרה מדוע נחשב מרשו על ידי המשטרה כחשוד בעבירות, שהרי הוא שהתלונן במשטרה על היעדרות אשתו, והביא לפתיחת החיפושים אחריה. האב התקשה לעצור את דמעותיו, וקרא לעבר נציג המשטרה: "הבן שלי מת – איך אשב במעצר? אני לא יכול לאכול ולשתות. הבן שלי מת, הוא גמור".

מהדיון עלה כי לאחר שהאב הגיע בשעות הערב לתחנת המשטרה ביצעו השוטרים פעולת איכון לאיתור הטלפון הנייד של בוריסוב, ומצאו כי היא נמצאת בבת ים. לדברי עו"ד כהן, בעקבות האיכון האב פתח בחיפושים בעצמו, אך כאמור האם לא אותרה בטרם ביצוע הרצח.

גם פרקליטתה של האם, עו"ד גוטליב טענה בשם מרשתה כי האב לא ידע דבר על תוכניות אשתו. "הוא היה אבא טוב ובעל טוב והיא עשתה את זה כי הילד היה מטופל בבית החולים "גהה" והיא ריחמה על הילד ועל האבא", טענה.

במהלך כל הדיון ישבה האם כשפניה חתומות ולא אמרה דבר. היא לא הגיבה לסביבה ולשאלות העיתונאים. מצדו השני של האולם ישב האב כשהוא ממרר בבכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully