וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראני ראשון ב-NBA

ממפיס החתימה את הסנטר חאמד חדאדי, שרשם ממוצעים יפים באולימפיאדה. ששבסקי יישאר בנבחרת ארה"ב, לא ברור באיזה תפקיד

ישראלי ראשון ב-NBA? בעוד אנחנו חולמים, האיראנים עושים זאת. הלילה (בין חמישי לשישי) החתימה ממפיס גריזליז את סנטר נבחרת איראן, חאמד חדאדי, שרשם ממוצעים של 16.6 נקודות, 11.2 ריבאונדים ו-2.6 חסימות למשחק באולימפיאדה. חדאדי יחבור לגבוה אחר שרשם אולימפיאדה נאה, מארק גאסול שיעשה גם הוא עונת רוקי.

הסנטר, המתנשא לגובה של 2.18 מטרים, יהיה האיראני הראשון אי פעם ב-NBA ויגיע אחרי שאת העונה שעברה העבירה בסאבה באטרי המקומית. ב-2007 כיכב באליפות אסיה שנערכה ביפן והצטיין במשחק הגמר מול לבנון, בו קלע 31 נקודות, אסף 10 ריבאונדים וסייע לנבחרתו להעפיל למשחקים האולימפיים לראשונה מאז 1948.

ששבסקי נשאר

מייק ששבסקי, שהוליך את נבחרת ארצות הברית לזכייה מחודשת במדליית זהב אולימפית לפני מספר ימים בבייג'ינג, אולי לא יעזוב את תפקידו, אבל לא יעזוב את הנבחרת עצמה וימשיך להיות חלק מהצוות המקצועי שלה או שישמש על תקן של יועץ.

אחרי שאיבדו הן את התואר האולימפי והן את התואר העולמי בשנים האחרונות, בארצות הברית התחילו להתייחס קצת יותר לכדורסל הנבחרות, אבל לא מספיק לדעת רבים.

בחודש שעבר זכתה הנבחרת האמריקאית עד גיל 18 במדליית כסף בלבד באליפות העולם אחרי הפסד בגמר למארחת ארגנטינה, והמאמן, בוב מקילופ, הסביר שבארצות הברית חייבים לתת חשיבות עליונה לטורנירים בינלאומיים ולא להתייחס אליהם כאל עוד ארוע בלוח הזמנים של הקיץ. ששבסקי יודע את זה היטב ולכן כנראה יישאר במערכת, כשהמטרה הבאה היא אליפות העולם בטורקיה, ב-2010.

"זה זמן קריטי בו צריך לנצל את המומנטום שצברנו בשנים האחרונות וליצור כדורסל אפילו חזק יותר", אמר מאמנה של דיוק, "זכינו במדליית הזהב, ייצגנו את המדינה שלנו והשאלה כעת היא לאן נמשיך מכאן ואיך ניצור תכנית טובה. כרגע אני רק רוצה לעזור. אני נהנה מהעבודה שלי בדיוק, אבל נראה איך זה מתפתח. כל מה שאני יכול להגיד זה שאני אשאר מעורב. אני רוצה להיות שם במהלך ההתקדמות".

דיילי פסימי לגבי ליימביר

צ'אק דיילי, האיש על הקווים של דטרויט הגדולה שכולם אהבו לשנוא בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, סבור שתדמית ה'באד בויז' שדבקה בשחקנו דאז, ביל ליימביר, תמנע ממנו קריירת אימון ב-NBA.

"אני חושב שבילי יצר לעצמו הרבה מאוד אויבים במהלך הקריירה שלו כשחקן ושלכן הוא לא יקבל הזדמנות לאמן בליגה", אמר דיילי, שהוסיף: "אבל אני אגיד לכם משהו, הוא חכם וערמומי".

ליימביר מאמן את דטרויט שוק מה-WNBA מאז 2002 והוא הוליך אותה לשתי אליפויות. בעבר הוא הצהיר לא פעם שהוא שואף לאמן ב-NBA וספקולציות שונות קשרו אותו בעבר עם ניו יורק ניקס, מה שכמובן לא יצא לפועל.

דיילי התייחס גם לעצמו כשאמר: "אני נוסע הרבה ובשדות התעופה אנשים ניגשים אלי כל הזמן. הם לא יודעים איך קוראים לי - הם אף לא יודעים - אבל הם יודעים שאימנתי את ה'בד בויז'. זה מדליק אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • ממפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully