וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטף צעירה מהדרום ואנס אותה עם חבר

עדי שמחוביץ

28.8.2008 / 19:41

בלאל חמאיסה, תושב רהט בן 23, מואשם כי לפני 4 שנים הוא וחברו הציעו טרמפ לצעירה, ולאחר שניסתה להימלט - אנסו אותה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד בלאל חמאיסה, תושב רהט בן 23. חמאיסה מואשם, כי לפני ארבע שנים חטף ואנס צעירה מהדרום. התיק פוענח באמצעות DNA שנמצא בזירה והתאים לנאשם.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד לילך ווגנר מהפרקליטות, עולה כי חמאיסה נסע יחד עם חבר, שזהותו אינה ידועה, לכיוון היציאה ממושב קלחים כשהבחינו במתלוננת. השניים עצרו את הרכב והציעו לה להצטרף אליהם לסיבוב במושב. המתלוננת סירבה, אך השניים המשיכו להפציר בה לבוא איתם. כדי לחמוק מהם, ביקשה המתלוננת את מספר הטלפון של החבר והבטיחה להתקשר למחרת. כשהחלה לעזוב את המקום, יצא החבר מהרכב, רץ אחרי המתלוננת, תפס אותה, סתם את פיה ומשך אותה לרכב.

בסמוך לגשר היציאה מהמושב, עצר חמאיסה את הרכב, המתלוננת בכתה וביקשה כי יחזירו אותה הביתה. חמאיסה ניסה לשכנע את חברו לעזוב אותה, אך בזמן חילופי הדברים בין השניים ניסתה המתלוננת להימלט בריצה. החבר שהבחין בה רדף אחריה ואמר לה, כי כל רצונו לקיים עימה יחסי מין וכי הוא עוזב אותה.

החבר גרר את המתלוננת מתחת לגשר ואנס אותה, כשסיים, החליף אותו חמאיסה ואנס אותה גם. לאחר מכן, ביקשה המתלוננת שיתנו לה ללכת, אך חמאיסה והחבר דיברו ביניהם על דריסת המתלוננת עם הרכב. בזמן חילופי הדברים, נמלטה המתלוננת מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully