וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה הזניח את משפחתו בקניה?

28.8.2008 / 18:34

מגזין איטלקי דיווח כי אחיו למחצה של המועמד הדמוקרטי לנשיאות חי בחוסר כל בשכונת עוני בעיר ניירובי. הרפובליקנים חוגגים

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בעוד הסנאטור ברק אובמה מתכונן הלילה (חמישי) לקבל באופן רשמי את מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, משפחתו בקניה מקווה ליישר את ההדורים אחרי שהמגזין "וניטי פייר" האיטלקי דיווח כי אחיו מתגורר בחוסר כל בפרבר עוני בניירובי. אחד מששת אחיו למחצה של אובמה, מליק אובמה, אמר כי הדיווחים חסרי שחר.

במאמר המדובר נכתב כי אח למחצה אחר של אובמה, ג'ורג' חוסיין אובמה, חי בהורומה, שכונת עוני בשולי ניירובי ומשתכר "פחות מדולר לחודש". "לא התאפשר לי לקרוא את המאמר. רק שמעתי שהוא קיים ורציתי להבהיר את המצב של ג'ורג'", אמר מליק. "הוא חי בהורומה ויש לנו קרובי משפחה בכל העיר והמדינה. איני חושב שמקום מגוריו הוא סיפור כה מעניין", הוסיף.

מתנגדי אובמה האשימו את הסנאטור מאילינוי בהזנחה. תשדיר רפובליקני ניצל את הדיווחים להציב את השאלה הבאה לתומכי אובמה: "אם לברק אובמה כל כך אכפת ממשפחתכם, מדוע הוא לא מטפל במשפחה שלו קודם כל? ".

ג'ורג', האח הצעיר במשפחתו המורחבת של אובמה, אמר לעיתון "דיילי ניישן" כי הוא משתכר יותר מדולר בחודש וכי "החיים טובים". לדבריו, הוא לא רצה להיחשף לתקשורת כי חשש שדבריו יוצאו מהקשרם ושדבר זה יסכן את הקמפיין של אחיו.

מליק, שנחשב כדובר המשפחה בקניה, אמר כי כל תשומת הלב מיותרת. "אנחנו אנשים פשוטים שמתייחסים ברצינות לשורשינו ולא מתנשאים על איש. אני בעצמי חי בכפר. הפרסום שקיבל ברק מציב את המשפחה כולה, במיוחד את הילדים, במצב רגיש בגלל כל הביקורת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully