וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "זכות שיבה לפליטים בלבנון"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.8.2008 / 15:22

במהלך ביקור בלבנון אמר יו"ר הרשות כי אין ליישב את הפליטים הפלסטיניים בלבנון. "חשוב לנו גם סיום הכיבוש הישראלי בגולן ובחוות שבעא"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (חמישי) במהלך ביקור בלבנון כי לכל הפליטים הפלסטינים בלבנון עומדת זכות השיבה. "אנו נגד הרעיון ליישבם בלבנון", אמר בתום פגישתו עם נשיא לבנון הנכנס מישל סלימאן. אבו מאזן הגיע הבוקר לביקור בן יומיים בלבנון במהלכו הוא צפוי להיפגש גם עם ראש הממשלה פואד סניורה, עם יושב ראש הפרלמנט נביה ברי ועם מנהיגים פלסטיניים מקומיים.

לדברי אבו מאזן, נושא זכות השיבה עולה לדיון במסגרת המשא ומתן המתנהל מול ישראל בנוסף לחמש סוגיות הסדר הקבע שנידונות גם כן. "העניינים אינם פשוטים, אולם אנו נחושים להגיע לפתרון מדיני לבעיה הפלסטינית. מה שחשוב לנו הוא גם סיום הכיבוש הישראלי בגולן ובחוות שבעא".

יושב ראש הרשות התייחס בדבריו בביירות גם להפיכה שביצע חמאס ברצועת עזה ואמר כי הוא זה שאחראי על העם הפלסטיני ברצועה. לדבריו, הוא מעביר משכורות ל-77 אלף פקידים של הרשות החיים בעזה. "זוהי הוכחה לכך שאנו נושאים באחריות לעזה. איני מוכן לקבל האשמות כאילו אנו אחראים למצור על עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully