וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילואמניקים בקדימה יוכלו להצביע מהשטח

פנחס וולף

28.8.2008 / 12:34

מתפקדי המפלגה שישרתו במילואים ביום הפריימריז יצביעו בקלפי בשטח. 800 חברי פורום המילואימניקים החליטו לתמוך במופז

מתפקדי קדימה שישרתו במילואים ב-17 בספטמבר, יום הבחירות המקדימות במפלגה, יוכלו להצביע בקלפיות הקרובות למקום שירותם בדומה לאופן הצבעת החיילים בבחירות כלליות, כך החליט היום (חמישי) בית הדין של קדימה.

בהחלטת בית הדין נכתב בנוסף כי "מצביעים, כמו אנשי מילואים, שמסיבות מוצדקות יאושרו על ידי יו"ר ועדת הבחירות ולא יוכלו להצביע בקלפי שבו הם רשומים, יוכלו להצביע באישור יו"ר הוועדה בקלפי שאליה הגיעו". עם זאת ההסדר יוסכם רק "כאשר יו"ר הועדה יודיע על גריעת שמם מהקלפי המקורית, וידאג כי הגריעה אכן תבוצע".

החלטת בית הדין ניתנה בעקבות עתירה של יו"ר פורום המילואימניקים בקדימה, אופיר מילר, לאחר שגילה כי יותר מ-40 חברי מפלגה ישרתו במילואים ביום הבחירות. לטענתו, "לאחר פרסום העתירה, פנו אלי עוד עשרות מתפקדים הנמצאים בשירות מילואים ואף מתפקדים הנמצאים בשירות סדיר ובקבע. מטרת העתירה היתה לאפשר לכל המתפקדים לקחת חלק בהליך הדמוקרטי ובמיוחד לאלו הנושאים בנטל ומשרתים את המדינה".

פורום המילואימניקים של קדימה הצטרף למפלגה לאחר מלחמת לבנון השניה מתוך כוונה "להשפיע מבפנים". על פי המפקד שנערך, הפורום מונה 800 מתפקדים. חברי הפורום החליטו היום כי הם יתמכו במועמדתו של שאול מופז לראשות קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully