וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה הציב מערכות טילי נ"מ

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.8.2008 / 11:41

חיזבאללה נערך למתקפה ישראלית: עיתון כוויתי מדווח כי מומחים אירנים סייעו בהצבת מערכות טילים נגד מטוסים בלבנון

"חיזבאללה מכין את השטח לקראת הצבת מערכות טילים נגד מטוסים לאורך הרי לבנון המערביים, מהר בארוכ ועד לגבעות סנין" – כך מסרו היום (חמישי) גורמים ביטחוניים לעיתון כוויתי. לדברי הגורמים, כ-300 מומחים אירנים שהגיעו ללבנון לפני כשלושה חודשים מסייעים לחיזבאללה בהצבת מערכות הטילים.

לפי הדיווח, לאור דבריהם של נציגים דיפלומטיים ערביים וזרים לגורמים רשמיים בלבנון ובחיזבאללה לפיהם ישראל מתכוונת לבצע מתקפה צבאית גדולה נגד חיזבאללה, קיים תיאום מלא בין הארגון לבין מנגנוני הביטחון הרשמיים בלבנון. "המתקפה צפויה להתרחש בזמן הבחירות לנשיאות ארה"ב, כלומר בנובמבר", נמסר.

לפי הגורמים, חיזבאללה "משוכנע" שישראל תתקוף, ולפיכך הוא מכין את כוחותיו שאומנו באירן להפעיל את סוללות הטילים ולבצע פיגועי התאבדות "איכותיים". העיתון מדווח כי תושבי הכפרים בהר הלבנון ראו את אותם מומחים אירנים בעת שהכינו את הקרקע לקראת הצבת מערכות הטילים באזור.

העיתון גם מדווח כי גורמים דיפלומטיים יעצו למספר מנהיגים נוצריים במדינה לנקוט באמצעי זהירות מחשש שיחוסלו, זאת מתוך כוונה ליצור אנרכיה ומחלוקות בקרב הגורמים השולטים ברחוב הנוצרי. לפי הדיווח, גם מנהיג הרוב האנטי-סורי סעד חרירי ומנהיג הדרוזים וואליד ג'ונבלאט הוזהרו מחיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully