וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: טלנסקי כנראה לא יחזור לישראל

עדי שמחוביץ' ופנחס וולף

27.8.2008 / 18:28

עד המפתח בפרשת המעטפות לא צפוי לחזור להמשך עדותו, מפני שטרם הובטחה לו חסינות. דובר רה"מ: "הפרקליטות במצוקה"

נציג הפרקליטות מסר היום (רביעי) לבית המשפט כי בשיחה שקיים עם פרקליטו של איש העסקים משה טלנסקי, עו"ד ז'ק חן, מסר לו האחרון כי ככל הידוע לו, טלנסקי לא קנה כרטיס טיסה לישראל ולא נקבע מועד אחר להגעתו להמשך עדותו. זאת, בעקבות העובדה שטרם נמסרה תשובה מרשויות החוק בארה"ב בנוגע לבקשה להעניק לטלנסקי חסינות מהעמדה לדין בארה"ב.

בהודעה שפרסמה הפרקליטות נמסר, כי בעקבות הפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין פרקליט המדינה, משה לדור ופרקליט מחוז ירושלים, אלי אברבאנל, לבין עורכי דינו של טלנסקי, ז'ק חן ויהושע רזניק, בוצעה פנייה לרשויות בארצות הברית. זאת בניסיון להגיע להסדר שיאפשר הגעתו של טלנסקי לישראל להמשך מתן עדות.

בתחילת החודש הודיע טלנסקי, באמצעות עורכי דינו האמריקאים, כי לא ישוב לישראל בסוף אוגוסט להמשך מתן עדות בפרשת מעטפות הכסף שהעביר לכאורה לאולמרט. זאת מאחר והעדות עלולה לסבך אותו עם הרשויות בארצות הברית.

אמיר דן, יועץ התקשורת לראש הממשלה אמר היום, כי "טלנסקי מנסה לנצל את הפרקליטות כדי לגזור קופון". לדבריו, "הפרקליטות נמצאת במצוקה בעניין עדותו המוקדמת של טלנסקי, שהתמוססה להם לחלוטין והוא ממשיך להתל בפרקליטות ולשחק בה כרצונו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully