וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "לבני לא יכולה לקבל החלטות"

פנחס וולף

27.8.2008 / 16:11

שר התחבורה המשיך לתקוף את יריבתו לראשות קדימה: "מנהיגה חלשה וחסרת ניסיון שלא תוכל להתמודד עם המצב הביטחוני"

שר התחבורה שאול מופז המשיך היום (רביעי) לתקוף את יריבתו בהתמודדות על ראשות קדימה, שרת החוץ ציפי לבני. בכנס פעילים בקרית שמונה אמר מופז: "מי הייתם רוצים שיחליט לגבי השאלות המשמעותיות שעומדות על סדר היום של האזור הזה ואזורים נוספים במדינת ישראל, ובמיוחד כאן בקרית שמונה - העיר שספגה את מירב הטילים - אני יכול, היא (ציפי לבני, פ.ו.) לא יכולה". מופז המשיך ותיאר את ניסיונו הרב והיכרותו עם העיר: "באתי לקרית שמונה, המוכרת לי שנים רבות. שירתתי כאן בהיותי בצה"ל והגעתי לכאן בתפקידי כשר הביטחון. הייתי כאן בשעות הקשות. קיבלנו כאן החלטות שהיינו צריכים לקבל יחד עם המנהיגות המקומית".

מופז המשיך לתקוף את לבני בנוגע לחוסר ניסיונה, לדבריו, ואמר: "זוהי שאלה משמעותית שעומדת לעיני הבוחרים בימים הללו - במי הם בוחרים? במנהיג חזק שמסוגל לקבל את ההחלטות הנכונות ולהוביל את ישראל והאזור בדרך הנכונה, או במנהיג חלש שאין לו את הניסיון ואת היכולת לקבל את ההחלטות האלה". מופז גם מתח ביקורת על החלטה 1701 של מועצת הביטחון, שהביאה לסיום מלחמת לבנון השנייה, ולבני הייתה אחת מתומכיה. "החלטה 1701 רק חיזקה את חיזבאללה לצערי הרב. עינינו רואות כיצד החיזבאללה הולך ומתחזק".

בתחילת השבוע תקף מופז את לבני על רקע תמיכתה בשחרור 198 האסירים הפלסטינים כמחווה ליושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. מופז רמז כי לבני פגעה במאמצים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. בתגובה, דחו מקורביה של לבני את הביקורת מצדו של מופז ואמרו: "מצבו של מופז מצער. אנו לא נרד לרמה שכזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully