וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנות מאסר ל"מטפל" שבעל קטינה בהסכמתה

עדי שחמוביץ

27.8.2008 / 0:11

רום הראל מחיפה שיכנע את הקטינה לקיים איתו יחסי מין כחלק מהטיפול. ביהמ"ש: "הוא הפר את הברית הקדושה שבין מטפל למטופל"

שש שנות מאסר ופיצוי כספי בגובה 25,000 שקל נגזרו אתמול(שלישי) בבית משפט השלום בירושלים על רום הראל, תושב חיפה בן 49, שהורשע בבעילה אסורה בהסכמה של קטינה בת 14. הראל, מטפל אלטרנטיבי, טיפל בקטינה ושיכנע אותה לקיים עימו יחסי מין כחלק מהטיפול.

מהכרעת הדין עולה, כי הראל החל לטפל בקטינה בפברואר 2007 ביודעו את גילה. לאחר מספר חודשים החליטו הוריה יחד עם שירותי הרווחה להפסיק את הטיפול. למרות זאת, המשיך הראל לשמור על קשר עם הקטינה באמצעות שיחות טלפון, האינטרנט ואף במספר פגישות שקיים עימה. לאחר כחצי שנה ביקשו שירותי הרווחה צו האוסר על הראל ליצור כל קשר עם הקטינה. למרות הצו המשיך הראל בקשר עם הקטינה ואף עבר ל"טיפול בעירום", במסגרתו שהו הוא והקטינה בעירום בדירתו. הדבר הוביל לקיום יחסי מין בין השניים, לאחר שהראל הסביר לקטינה כי מדובר בחלק מהטיפול.

הקשר בין הראל לקטינה התחזק והוא הבטיח לה, שיתחתן עמה ויברח איתה למקסיקו. הראל אף ביקש ממנה כי תביא את דרכונה מבית הוריה והלך עימה לרופא נשים לקבלת מרשם לגלולות למניעת הריון וחיסון למניעת סרטן צוואר הרחם.

השופט יצחק שמעוני כתב בגזר הדין: "בהתנהגותו ובמעשיו הפר הנאשם ברגל גסה את הברית הקדושה הבלתי כתובה שבין מטפל למטופל. על בית המשפט להעביר מסר חד משמעי לכל מטפל, בין אם מדובר במטפל "אלטרנטיבי" ובין אם מדובר בפסיכולוג או אחר, כי חציית גבול ושבירת הקוד האתי בין המטפל למטופל, תוך ביצוע עבירות מין חמורות, דינו מאסר בפועל לתקופה ממושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully