וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "החלום שלי - להיות רה"מ ושר החינוך"

פנחס וולף

27.8.2008 / 0:00

שר הביטחון דיבר הערב על חשיבות החינוך בכנס בחולון. השרה לבני שיגרה לעברו עקיצה: "אני יכולה להגשים לך חצי חלום"

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: נעמה דרור)

"החלום הרטוב שלי זה בבוא העת להיות ראש ממשלה ושר החינוך ביחד". כך אמר אמש (שלישי) שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק בכנס "העיר" לחינוך בחולון. להערה הזאת השיבה שרת החינוך ציפי לבני, שאף היא נכחה באירוע, כי "אני יכולה להגשים לך חצי חלום".

השר ברק התייחס בנאומו בפני באי הכנס לתקציב המדינה לשנת 2009 שאושר בממשלה. לדבריו, "התקציב לא יוכל לעבור בכנסת כפי שהוא ויצטרך לעבור שינויים, כדי לא ליצור דילמות מלאכותיות בין ביטחון לחינוך וחברה".

השרה לבני דיברה בכנס על מצב מערכת החינוך. לדבריה, "אני מתכוונת להניח על השולחן ולהציב לכל השותפות הקואליציוניות תוכנית חינוך לטווח ארוך, שעשר דקות אינן זמן ראוי ומספיק להציגה, אולם אין לנו מספיק יציבות שלטונית בשביל להתחיל תוכנית שתזכה לקונצנזוס".

לבני גם אמרה כי "יש לי חלום להיות מעורבת בתפקיד החינוך מתפקיד ראש הממשלה". לדבריה, "אם מדברים במונחים של ביטחון, אנו לא מספיק מדברים על חוסן לאומי, וחינוך הוא חלק מהביטחון הלאומי, גם ברמת הביטחון הצר, החינוך קובע כמה אנשים יתגייסו ועם אילו ערכים ומטען אותם חיילים יגיעו, ואילו מפקדים הם יהיו". היא הוסיפה, כי "החינוך יקבע גם את איכות התעשיות הביטחוניות, ואילו ילדי מערכת החינוך של היום יהפכו להיות המדענים של העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully