וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אלי ישי נגד "כוכב נולד"

פנחס וולף

26.8.2008 / 10:27

שר התמ"ת מאיים לפתוח תיק פלילי נגד התוכנית, שעבדה על הכנת הגמר בשבת. למרות הכל, ישראל, ליבי וכרמל ישירו לכם סולו

שר התמ"ת אלי ישי יוצא נגד קבלני "כוכב נולד". לוואלה! חדשות נודע כי בשבת האחרונה, יו"ר ש"ס שלח פקחים מיחידת האכיפה של המשרד לחוף כינר, שם התבצעו העבודות לקראת תחרות כוכב נולד שתיערך היום.

ביום חמישי קיבל השר ישי מידע כי במהלך השבת יערכו עבודות בכינר. הפקחים ששלח פתחו ארבעה תיקי חקירה לקבלנים שפעלו ללא היתר לקראת תחרות כוכב נולד. במידה שהחברות יודיעו כי העבודות התבצעו בעקבות הנחייה של הפקת "כוכב נולד", ישי הודיע כי יפתח תיק פלילי גם נגדה.

לטענת גורמים במשרד התמ"ת, במקום שהו בין 30 ל-40 עובדים יהודים שעבדו ללא אישור. באופן נדיר, ישי התערב והנחה את יחידת האכיפה לזרז את החקירה, ובמידת הצורך אף להגיש כתבי אישום. זאת, כדי לטפל בתוכנית הפופולרית באופן מיידי.

השר ישי מסר בתגובה כי אנשים אולצו לעבוד בשבת, וכי הוא מבקש להעביר מסר לנוער. "לא יהיה מצב שבו חברות עסקיות רומסות את נשמתה היהודית והרוח החברתית של ישראל. זה לא כוכב נולד, זה כוכב נופל. לא אתן שינצלו עובדים בחסות אס-אם-אס", הוא אמר.

גורם בכוכב נולד אמר בתגובה להאשמות כי "אנחנו לא קבוצה דתית. עונה שלמה עבדנו בשישי ושבת ואנחנו לא מבינים על מה כל ההתרגשות". מההפקה של "ווליום כנרת" נמסר כי גם אם העבודות בוצעו בשבת, אין זה באחריותם. "ישנם אלפי פועלים שעובדים על ההפקה", נמסר. "אף אחד מהם לא קשור ישירות לכוכב נולד או לסלקום, ואם מישהו מהם עבד בשבת - אין זו אחריותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully