וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל ושוטר מג"ב אנסו חסרת בית בי-ם

נתיב נחמני

25.8.2008 / 19:30

השניים חשודים שתקפו ואנסו את הצעירה, ולאחר מכן שבו למקום וניסו לבצע בה מעשה סדום. פרקליטם: "החקירה נוהלה ברשלנות"

סרגי גולובקין, שוטר מג"ב ושמואל קורצ'ק, חייל בשירות סדיר נעצרו בחשד לאונס ובניסיון לביצוע מעשה סדום בחסרת בית בירושלים. על פי החשד, השניים תקפו את האישה באכזריות, אנסו אותה ועזבו את המקום. שעתיים לאחר מכן הם שבו לזירת האירוע, הכו אותה שוב וניסו לבצע בה מעשה סדום. בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרם בשלושה ימים.

מחקירת המשטרה עולה כי המקרה אירע בשעות הלילה המאוחרות שבין יום שישי לשבת האחרון. עם מעצרם, כשהתברר שאחד מהם הוא שוטר, החקירה הועברה לידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). השניים נעצרו זמן קצר לאחר המעשה והובאו אתמול לבית המשפט בחשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי, אז הוארך מעצרם. היום טענה נציגת מח"ש בבית המשפט כי עם העמקת החקירה עלה החשד שתקפו ואנסו את המתלוננת.

עורכי דינם של החשודים, ולדימיר פסטרנק ולורה בר אלון, טענו היום בבית המשפט כי חוקרי מח"ש התרשלו בחקירה. לדברי עו"ד פסטרנק, מרשו כלל לא נחקר מאז מעצרו והחוקרים הגיעו לבית המשפט כשבידיהם גרסת המתלוננת בלבד. עו"ד בר אלון טענה כי מרשה טוען שבזמן האירוע הוא היה במקום אחר ושמספר אנשים יכולים לאשר זאת, ואף והביעה ספק בגרסת המתלוננת לאור העובדה שדבר האונס עלה בשלב מאוחר יותר בחקירה ולא עם פתיחתה.

למרות הטענות, מהדיון עולה כי בידי המשטרה ראיות המעלות חשד סביר שטענת האליבי של גולובקין איננה נכונה. "לאחר שהוצגו בפני ראיות נוספות שלא היו ביום המעצר הראשון, קיים חשד סביר לעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות וביצוע מעשה מגונה", אמר סגן נשיא בית המשפט, השופט כרמי מוסק. "באשר לעבירות האינוס, הדבר נתון בבדיקה ובחקירה", הוסיף וכאמור הורה על הארכת מעצרם.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully