וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז תוקף את לבני: "פוגעת בשחרור שליט"

פנחס וולף

25.8.2008 / 19:20

שר התחבורה האשים את יריבתו על ראשות קדימה כי הניעה את עסקת שחרור האסירים הפלסטינים. "שחררנו האסירים ללא תמורה". לבני: "לא ארד לרמה של מופז"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שר התחבורה שאול מופז תקף היום (שני) את שרת החוץ ציפי לבני על כך שתמכה בשחרור 198 האסירים הפלסטינים היום, ולמעשה האשים אותה בפגיעה באינטרסים של מדינת ישראל ובסיכויים להחזיר את גלעד שליט.

מופז, שדיבר בהשקת גשר חדש של מע"צ, אמר כי "שחרור האסירים הפלסטינים היום, בעת שגלעד שליט לא עימנו, יוצר אצלי תחושה קשה מאוד". לדבריו, "קבלת החלטות גרועות היא רעה יותר מלא להחליט בכלל, וזה מוביל לכך שרק השנה שחררנו 700 אסירים ללא כל תמורה".

בהתייחסו לשרת החוץ אמר מופז כי "לצערי מי שדחף לשחרור האסירים היא שרת החוץ ציפי לבני". הוא הוסיף, כי "אנחנו צריכים מנהיגות נחושה והחלטית שתדע לשמור על האינטרסים של מדינת ישראל, והאינטרס של ישראל הוא להחזיר את שליט. אני שואל בשביל מה משחררים מחבלים שלחלקם דם על הידיים. אנחנו נידרש לשחרר אסירים תמורת שליט. המשמעות היא שצריך לשמור אותם במאסר עד שחרורם. אני קורא שלא לוותר על נכסים חשובים שיפגעו במדינת ישראל".

במטה הבחירות של לבני הגיבו על דבריו של מופז ומסרו כי "מצער לראות כיצד מופז מגיב למצבו. אנחנו לא נרד לרמה הזאת ונמשיך להציג מנהיגות ישרה ומנצחת שאיתה קדימה תנצח בבחירות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully