וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס חתם במכבי חיפה

25.8.2008 / 15:12

אחד הרכזים הטובים בליגה הבלגית בעונה שעברה, מצטרף לסגל המבטיח בחיפה. אבי אשכנזי: "שמח להביא שחקן בכזה קנה מידה"

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד האמריקאי דורון פרקינס ששיחק בעונה שעברה במדי ברי הבלגית. בשבועות האחרונים ניהלו בחיפה מגעים עם השחקן, שהחזיק בהצעה מהליגה האיטלקית הראשונה, אך בסופו של דבר העדיף את ההצעה מהעולה החדשה לליגת העל. שכרו מוערך בכ-175 אלף דולר, והוא יהיה הזר היקר ביותר בקבוצה.

פרקינס (25, 1.88), חברו של ד'אור פישר, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה הבאה, החל את הקריירה מחוץ למכללת סנטה קלרה בה למד בליגה היפנית, שם נבחר ל-MVP ולשחקן ההגנה של העונה. בעונת 2006/7 שיחק באולדנבורג הגרמנית, בה רשם 12 נקודות ו-4.1 אסיסטים למשחק. בעונה האחרונה רשם בבלגיה מספרים יפים של 15.8 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים למשחק. פרקינס רשם במהלך העונה לא פחות מ-6 משחקים של יותר מ-10 אסיסטים ונחשב לשחקן מוכשר מאוד, ששמו אף עלה בעבר בהקשר של מכבי תל אביב.

הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן מסר בתגובה: "לעמדה החשובה ביותר על הפרקט הבאנו שחקן צעיר יחסית, אך כזה עם רקורד המדבר בעד עצמו, ואחרי שעשה עונה מדהימה בליגה הבלגית. הוא מאוד כשרוני וורסטילי, ויתן לנו מימד נוסף, הן בהתקפה והן בהגנה, ועכשיו זה חייב להיות ברור לכולם שאנחנו מתכוונים להיות קבוצה חזקה ביותר. המשימה ברורה – משחקי הפיינל פור".

אבי אשכנזי, מאמן הקבוצה שמקבל לידיו שחקן מוכשר אמר: "אני מאוד שמח שהצלחנו להביא למכבי חיפה היט שחקן בכזה קנה מידה לתפקיד הרכז, שהוא תפקיד כ"כ חשוב. עקבנו אחרי פרקינס תקופה ארוכה. מצא חן בעיננו שהוא נותן הכל מעצמו כמעט בכל תחומי המשחק. הרבה זמן לא ראיתי רכז שבנוסף ליכולתיו ההתקפיות גם שומר נהדר, ואף קוטף יותר מ- 5 ריבאונדים למשחק. הוא מאד נמרץ ואתלטי וזה מאד חשוב לנו".

פרקינס הוא הזר הרביעי שחותם בחיפה אחרי בי ג'יי מקי, ברוקס סאיילס ובן סטרונג. בחיפה גם חתום המתאזרח טוד גולדן. הקבוצה אף החתימה סגל ישראלי מרשים שכולל את עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, גור פורת, עמית בן דוד, קובי אייזיק ותמיר גודמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully