וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חוליה ממזרח י-ם חטפה תושבים לרשות

נתיב נחמני

25.8.2008 / 14:39

7 תושבי שועפט נעצרו בחשד שהתחזו לשוטרים פלסטינים וחטפו תושבים לרשות כדי ליישב סכסוכים. יהודי נעצר בחשד שסחר עמם בנשק

הותר היום (שני) לפרסום כי שבעה מתושבי מחנה הפליטים שועפט שהזדהו כשוטרי הרשות הפלסטינית נעצרו על ידי מפלג המיעוטים בימ"ר ירושלים בחשד לחטיפת תושבי מזרח ירושלים לשטחי הרשות. על פי החשד, מטרת החטיפות היתה יישוב סכסוכים שונים, משפחתיים ואחרים.

השבעה נעצרו לפני כשבועיים לאחר שחטפו מספר תושבי מזרח העיר, כביכול לצורכי חקירה במשרדי המשטרה הפלסטינית ברמאללה. לפני כחודש חטפו חברי החוליה שני ילדים, בני חמש ותשע, לרמאללה. הם לקחו אותם ממכוניתה של אמם, תושבת בית חנינא, למקום מגורי משפחת בעלה המנוח. הילדים הוחזרו לאמם רק לאחר שנכפה עליה לחתום על הסדר ראייה של הילדים עם משפחת הבעל בפני מושל העיר.

בנוסף נעצר גם גבר יהודי, תושב אחד היישובים ליד ירושלים, בחשד שסחר בנשק עם חברי החוליה. הוא חשוד שנהג לרכוש עבורם אלפי כדורי תחמושת מחנויות בעיר. החשוד מחזיק באישור לניהול מטווחי ירי. חשוד נוסף בפרשה, שנעצר בלילה, הוא פרקליטו של אחד החשודים. על פי החשד, הוא היה מעורב בתכנון וביצוע חטיפת הילדים. בתום חקירתו שוחרר הפרקליט בתנאים מגבילים.

בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרם של ארבעה מחברי החוליה בשלושה ימים נוספים. במקביל, הצהירה המשטרה כי בידה מספיק ראיות להגשת כתב אישום נגד החוליה. שניים מהם שוחררו בתנאים מגבילים. מעצרו של היהודי הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. במהלך המעצר השליך אחיו של אחד העצורים לבנה על אחד מקציני המשטרה. הוא נעצר והודה במעשה. מעצרו הוארך עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully