וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים: רה"מ הבטיח כי השכ"ל לא יעלה

נעמה טלמור

25.8.2008 / 14:09

לפי התאחדות הסטודנטים, שרת החינוך הודיעה כי רה"מ התחייב לעמוד בהסכם עם הסטודנטים ולא להעלות את שכר הלימוד באוניברסיטאות

ראש הממשלה מתכוון להביא בשבוע הבא את נושא הקפאת שכר הלימוד להחלטת ממשלה - כך גילה היום (שני) יו"ר התאחדות הסטודנטים, בועז טופורובסקי. לדבריו, שרת החינוך, פרופ' יולי תמיר, מסרה לו את ההודעה. "אני מברך על הוצאת שכר הלימוד הדיפרנציאלי מחוק ההסדרים, ומקווה כי ראש הממשלה יעמוד בהבטחתו לשרת החינוך ויעביר בממשלה במהרה את הקפאת שכר הלימוד", אמר טופורובסקי.

סגן יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל, עידו אייזיקוביץ, הצטרף למברכים, אך אמר כי "אנו לא יכולים להישאר זחוחים ואדישים למצב ההשכלה הגבוהה ולרצון משרד האוצר לפגוע במערך ההשכלה הגבוהה".

בתוך כך, התקיימה היום פגישה באוניברסיטת בר אילן עם מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג), פרופ' שלמה גרוסמן, ומנכ"ל הועדה לתכנון ותקצוב של מערכת ההשכלה הגבוהה (ות"ת), סטיבן סתיו. בפגישה הוחלט כי עד אשר תתקבל החלטה בממשלה, לא תנחה ות"ת את המוסדות לגבות שכר לימוד גבוה יותר וההנחייה לגבות שכר לימוד גבוה יותר וההנחיה לגבי גובה שכר הלימוד תיפול לאחר הדיון בממשלה.

אמש הוחלט בישיבת הממשלה שדנה בחוק ההסדרים, כי ההצעה להעלאת שכר הלימוד באמצעות החלת שכר לימוד דיפרנציאלי במקצועות משפטים, מנהל עסקים וחשבונאות, תימחק מחוק ההסדרים. במערכת ההשכלה הגבוהה מיהרו לברך על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully