וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: "המלחמה בכנופיות פשע עלתה מדרגה"

פנחס וולף

25.8.2008 / 13:36

השר לביטחון פנים בירך על תוספת של מיליארד שקל לתקציבו. "עד סוף 2008 נגייס את מרבית אלף השוטרים שהובטחו למשטרה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"המלאכה של פגיעה בחיסול כנופיות הפשע עלתה מדרגה ב-2008. יש טכנולוגיות שיודעות ליירט מחבלים ויודעות ליירט גם פושעים, והמשטרה עלתה מדרגה בשילוב השימוש באמצעים הללו", כך אמר היום השר לביטחון פנים אבי דיכטר.

"התקציב מהווה נדבך חשוב להצלחה, אולם נצטרך גם שינויי חקיקה". דיכטר התייחס בפירוט למעצר יצחק אברג'יל. "המקרה של אברג'יל נמשך מזה זמן רב. הסגרתו היא חלק מתהליך ארוך שמחייב שיתוף פעולה של המשטרה והפרקליטות. אני שמח שלא מוותרים על שום פיסת יכולת להביא כנופיות פשע אל מאחורי סורג ובריח".

דיכטר התייחס גם להעברת התקציב בממשלה אתמול ואמר כי "ברור שרוב שרי העבודה תמכו בתקציב, אבל האצבע הצביעה משהו אחר. היה ברור לחלוטין שהם נשמו לרווחה שהתקציב עבר", כך אמר היום (שני) השר לביטחון פנים אבי דיכטר במסיבת עיתונאים שכינס במשרדו לאחר העברת תקציב המדינה לשנת 2009, והעלאת תקציב המשרד במיליארד שקלים. "גם הצבעת ש"ס היתה הצבעת נגד מסורתית, אולם דומני שהתקציב עבר לשמחת לבם", אמר דיכטר. "העובדה שכל שרי קדימה מלבד מופז ורמון הצביעו בעד אומרת דרשני - ללא קשר מי רץ לראשות קדימה".

דיכטר בירך על התוספת לתקציב משרדו בגובה מיליארד שקלים. "עד סוף 2008 נגייס את מרבית אלף השוטרים שהובטחו למשטרה הודות לתקציב שעבר בלילה", אמר. "אני נזהר מלכנות את התקציב כווירטואלי משום שלא יחולו שינויים בקווים ובעקרונות שנקבעו על ידי מי שיחליף את אולמרט. לכן היתה חשיבות עצומה בהעברת התקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully