וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי מדונה, אין הבדל בין מקיין להיטלר

טלי גולדשטין

25.8.2008 / 11:25

גם בגיל 50, הדיווה לא מפסיקה לעורר מהומות: במהלך הופעה בווילס, השוותה הזמרת בין הצורר הגרמני למועמד הרפובליקני

במטה של ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות, רותחים מזעם. מדונה, שעברה בשנים האחרונות מהפך מסמל מין שנוי במחלוקת לחסידת התורה הקבליסטית ולמודעת סביבתית, טומנת ידה גם בפוליטיקה האמריקאית. הזמרת פתחה את סיבוב ההופעות החדש שלה Sticky & Sweet בשבת באצטדיון המילניום בעיר קרדיף שבוויילס, אך ההופעה המוזיקלית קיבלה לפתע תפנית פוליטית כאשר בסרטון וידאו של השיר "Get Stupid" נראו תמונות של הרס ונזקי ההתחממות הגלובלית לצד תמונות של הצורר אדולף היטלר, נשיא זימבבואה רוברט מוגאבה והסנאטור מקיין.

גם מקומו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ברק אובמה לא נפקד, אך בהקשר חיובי. תמונתו של הסנאטור השחור הופיעה בסרטון נוסף לצד תמונות של מהטמה גנדי, ג'ון לנון וסגן הנשיא לשעבר אל גור. טאקר באונדס, דובר מטה מקיין, גינה את הסרטון בזעם. "ההשוואה שערורייתית, בלתי מתקבלת על הדעת ופלגנית", אמר בהצהרה לרשת "פוקס ניוז". "נראה כי תומכי ברק אובמה הסלבריטאים אינם מרגישים צורך להגביל עצמם כשזה נוגע להכפשות או התקפות על יריביו", הוסיף.

מדונה, הידועה בהתבטאויותיה השנויות במחלוקת במהלך הקריירה ארוכת השנים, היתה נתונה בעבר במחלוקת דתית סוערת עם הכנסייה לאחר שהשתמשה בצלבים ובדמותו של ישו בסרטון הווידיאו של השיר "Like A Prayer " (1989) ולאחר מכן בהופעותיה. זאת הפעם הראשונה שהיא מתבטאת בצורה כה קיצונית בנושאי אקטואליה ופוליטיקה.

מדונה היא רק אחת מני סלבריטאים רבים בהוליווד שהביעו תמיכתם בברק אובמה במהלך הקמפיין הנוכחי לנשיאות. בין תומכיו המפורסמים ניתן למנות את אילת המדיה אופרה ווינפרי, השחקנית גווינת פלטרו, השחקן טום הנקס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully