וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברג'יל נעצר עקב בקשת ארה"ב להסגירו

עדי שמחוביץ

24.8.2008 / 12:30

לאחר ששוחרר ממעצר בחשד למעורבות ברצח מרגריטה לאוטין, נעצר אברג'יל שוב, יחד עם אחיו, בחשד לרצח והלבנת הון בארה"ב

יצחק ומאיר אברג'יל נעצרו הבוקר (ראשון) בעקבות בקשה רשמית של ארצות הברית להסגירם לשטחה. יחד עם שני האחים, מראשי משפחות הפשע בישראל, נעצרו שלושה חשודים נוספים בידי היחידה הארצית לחקירות בינלאומית (יאחב"ל). כל החמישה החשודים בהלבנת הון, סחר בסמים ורצח המיוחסים להם בארה"ב, נעצרו לצורך הבטחת הסגרתם.

יצחק אברג'יל, שוחרר מוקדם יותר הבוקר, לאחר שנעצר פעם נוספת. הוא היה עצור במשך למעלה משבועיים, בחשד למעורבותו ברצח מרגריטה לאוטין. על פי החשד, הוא הזמין התנקשות במוטי חסין ורמי אמירא, במהלכה נרצחה לאוטין בטעות, בעת שבילתה עם משפחתה בחוף הים בבת ים.

מעצרם של האחים אברג'יל מזכיר את מהלך הסגרתו והעמדתו לדין של זאב רוזנשטיין לפני ארבע שנים. רוזנשטיין נעצר בישראל בשנת 2004 לאחר שארה"ב ביקשה את הסגרתו. כשנתיים לאחר מכן הוא הוסגר לארה"ב, שם הועמד לדין על סחר בכדורי אקסטזי. את עונשו מרצה רוזנשטיין בישראל.

הליך ההסגרה אינו הליך פשוט ויכול להימשך למעלה משנה. ההליך מחייב את המדינה הזרה הרוצה בהסגרתו של אזרח ישראלי להגיש בקשה לשר המשפטים. ההסגרה תעשה לאחר שהמדינה המבקשת את הסגרתו של החשוד, מתחייבת להעמיד את החשוד לדין בעבירות המיוחסות לו. התחייבות נוספת היא שהחשוד ירצה את עונשו בישראל באם יוטל עליו מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully