וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "ישראל מאיימת בגלל הפריימריז"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.8.2008 / 17:45

מזכ"ל חיזבאללה הבטיח כי ישראל תיהרס אם תתקוף את לבנון. לדבריו, "הניצחון שלנו יהיה ברור, נחרץ וחד שאינו משתמע לשני פנים"

"ברק, אשכנזי ומופז מדברים על המלחמה הבאה שתהיה מלחמה מהירה ושתכלול ניצחון ברור וחד. בתגובה אני אומר להם גם כן: 'הניצחון שלנו יהיה ברור, נחרץ ושאינו משתמע לשני פנים בפני אף אחד בעולם'" – כך איים היום (ראשון) מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה בנאום שנשא בפני עשרות אלפי תומכי הארגון. נסראללה גם לעג לברק, מופז ונתניהו אשר "מנסים להציג את עצמם כמפקדים, כמומחים וכמצילים".

"אני מבטיח לברק הבטחה חדשה בתגובה לדבריו: חמש האוגדות שלך ייהרסו בבתינו, ובכפרינו, ובערינו. יחד עימן תיהרס מדינתך הגוזלת את אדמתנו הקדושה", אמר נסראללה בתגובה לאיומיו של שר הביטחון אהוד ברק, להכניס חמש אוגדות ללבנון ביום מן הימים, אוגדות שישנו את המשוואה באזור ויילחמו מבית לבית ומכפר לכפר.

מזכ"ל חיזבאללה חזר על איומו להעביר את שדה המלחמה הבאה אל "מחוץ לגבולות". "אני מכיר את חיזבאללה, את יכולותיו ואת ההתפתחות הכמותית והאיכותית שעבר לאחר מלחמת לבנון השניה", אמר נסראללה. "אני מכיר גם את מצב ההנהגה הפוליטית בישראל, את מבנה צבאה ואת המנטליות של החברה הישראלית", אמר. "לאור היכרות זו, אני יכול לומר לכם שהציונים יזדקקו לזמן ארוך מאד. הם יחשבו לא אלף פעמים, אלא עשרות אלפי פעמים, לפני שיחליטו לתקוף שוב את לבנון".

מזכ"ל חיזבאללה הוסיף כי "האיומים הישראלים של אולמרט וחלק משריו במלחמה על לבנון נובעים מתוך רצון להבהיל את הלבנונים. מצד שני, הסיבות שבגללן הם מאיימים במלחמה הן סיבות פנימיות. כפי שאתם יודעים, מתקיימות כרגע בחירות במפלגת קדימה ולכן לבני, מופז יתר המתמודדים מתחרים ביניהם מי יציע את המחיר הגבוה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully