וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה רקטלית בשידור חי? הכל למטרה טובה

ישי אביאור

22.8.2008 / 3:05

כוכב העבר של ה-NBA צ'רלס בארקלי יצולם במהלך בדיקת קולונסקופיה לכבוד "יום המודעות לסרטן". בארקלי: "בחרו בי כי יש לי ישבן ענק"

אנחנו אולי עסוקים באחוריהן של מתמודדות בתוכניות ריאלטי שונות, אך מישהו החליט שהגיע הזמן שנראה קצת יותר מאחוריו שלו. כוכב העבר של ה-NBA צ'רלס בארקלי יעקוב בדיקת קולונוסקופיה בטלוויזיה לכבוד יום המודעות לסרטן, כך דווח ב"פילדלפיה דיילי ניוז". על פי הדיווח, הבדיקה הפולשנית תשודר במקביל בשלוש רשתות מרכזיות בארצות הברית (NBC, CBS ו-ABC) בחמישה בספטמבר.

בארקלי, אחד מאגדות ה-NBA בשנות השמונים והתשעים, שכיכב במדי פילדלפיה, פיניקס ויוסטון, עתיד לעבור את ההליך הרפואי כבר היום (שישי).. הוא אמר שהוא שמח לעזור בקידום המודעות לחשיבות הבדיקה, שמסייעת לגילוי מוקדם של סרטן המעי וסוגים נוספים של המחלה. בארקלי הוסיף כי כאשר התבקש על ידי חברו פרד לבנר להשתתף בשידור המיוחד, לבנר אמר כי רשתות השידור פשוט "חיפשו אחר הסלבריטי בעל התחת הגדול ביותר".

קולונוסקופיה היא הליך רפואי נפוץ, במהלכו נבדק חלקה התחתון של מערכת העיכול ובמיוחד המעי הגס. הבדיקה מתבצעת באמצעות החדרה של מצלמה קטנה המורכבת על צינור אלסטי גמיש לפי הטבעת. הבדיקה מאפשרת צפייה בדופן הפנימית של המעי, ובשילוב כלים נוספים אף לקחת רקמה מדופן המעי לבדיקת ביופסיה לאיתור סרטן. הבדיקה ידועה כלא סימפטית במיוחד, ובמקרים רבים אף נדרש שימוש בחומרים מטשטשים כדי לקיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully