וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז תוקף את אולמרט: "מחליש את ישראל"

פנחס וולף

22.8.2008 / 0:01

המתמודד על ראשות קדימה השתתף בכנס תומכים בגבעתיים ומיקד את רוב הביקורת ברה"מ: "מוביל מדיניות של הססנות וויתורים"

"ישראל הולכת בנתיב של נתינה וויתורים ללא תמורה. זה נתיב מסוכן שמחליש אותנו ומחזק את אויבינו". כך אמר אמש (חמישי) המועמד לראשות קדימה, שר התחבורה שאול מופז, בכנס פעילים בגבעתיים. בכנס השתתפו גם חברי הכנסת והשרים שכבר הודיעו על תמיכתם במופז.

בדבריו התייחס מופז לסוגיות שעומדות על סדר היום הלאומי, ותקף את המהלכים המדיניים של ראש הממשלה, אהוד אולמרט. לדבריו, "לעיתים ישנה תחושה שאנו צועדים בדרך ללא מוצא, שגורמת לנו להיראות כחלשים וכנועים. כשר בממשלה, כרמטכ"ל וכשר ביטחון לשעבר, כואב לי לראות כיצד מדיניות של ויתורים חסרי פשר, ההססנות בקבלת ההחלטות, ושחרור אסירים ללא תמורה מחלישים את מדינת ישראל וסודקים את כוח ההרתעה".

מופז הוסיף כי "למעלה משנתיים מתקימים מגעים עם הפלסטינים ומה השגנו - נועם ואביבה שליט עדין מצפים יחד עם כולנו לשובו של הבן גלעד". לדבריו, "אני כראש ממשלת ישראל מתחייב לפעול ללא לאות להשיב את גלעד לחיק משפחתו. כולם חשים ומבינים את האיוולת שבשחרור 200 אסירים, ביניהם רוצחים, ללא כל תמורה, בעוד גלעד שליט נמצא עדיין בשבי. אסור לנו ולא ניתן למציאות הזו להימשך".

מופז גם מתח ביקורת מרומזת על יריביו במירוץ לראשות קדימה. "חברי קדימה רוצים מנהיג חזק ולא חלש. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לבחור באנשים שאין להם את הניסיון, התבונה ויכולת קבלת ההחלטות להתמודד עם האיומים הקיומיים של מדינת ישראל".

"אני מבינה את הפיתוי שיש לאחרים לצאת ולתקוף, אך אני אעמוד בפיתוי ולא אגיב למה שכל אחד אומר". כך אמרה היום ציפי לבני בכנס פעילים של קדימה ברמלה. "זאת פוליטיקה אחרת, וזה הזמן להוכיח שיש דבר כזה. כך נכון לנהוג, כך עשיתי, וכך אעשה", דברי לבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully