וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרומפלדוג

רינה וייסגלס הלקין

21.8.2008 / 15:41

פעם ביבה היתה "בובה" מפתח תקווה וגם היו לה ארבע רגליים. היום היא צפונבונית עם שלוש והכל בזכות איזה מייל מעצבן. רינה וייסגלס הלקין שמחה שיש לה פחות לנקות ויותר במה להתגאות

הכלבה המשפחתית שלנו הגיעה אלינו עם ארבע רגליים וענתה לשם "בובה". היא נמצאה משוטטת ברחובות פתח תקווה, וכמה סטודנטיות משועממות שיעשו הכל כדי לא ללמוד לקחו אותה תחת חסותן. מכיוון ששום בעל בית שפוי לא ייתן שכלבה מעורבת ולא מרשימה תוריד לו את ערך הנכס, הן היו צריכות להעביר אותה הלאה. הן שלחו את אחד מהמיילים המעצבנים האלה של "לא למחוק! תפיצו לכולם!" אלה שבדרך ככל מייד עושים להם Delete -הכותרת הייתה "כלבה מתוקה מחפשת בית חם". דיי דביק וקלישאתי אבל במקרה של ביבה, הצליח לה. אימצנו אותה אל ביתנו הקט בהרצליה פיתוח, והיא באמת הייתה מתוקה אז באמת הענקנו לה בית חם.

בהתחלה רק שינינו לה את השם. מה לעשות שילד בן שנה שעוד לא מתחיל עם כוסיות מתקשה להגיד "בובה"? הוא קרא לה "ביבה" ואנחנו, זוג הורים שפוטים וחסרי חוט שידרה שתמיד עושים בבית מה שהוא אומר, יישרנו קו וקראנו לה "ביבה". שיהיה.

ביבה ביבה ביברמן

יום אחד, יצאנו מהבית ולא שמנו לב שביבה הזדנבה אחרינו. בניגוד לדובי דובי דוברמן, היא לא הביטה ימינה ושמאלה ונפגעה. וכיאה להרצלייה פיתוח, הרכב היה ג'יפ. אחרי אשפוז קצר היא שוחררה הביתה כשהיא גוררת אחריה רגל חבושה. הווטרינר המליץ לנו לכרות לה את הרגל הפצועה שתהיה בעיקר מתכון לדלקות, אפצסים וכאבים. חשדנו שאולי הווטרינר רוצה לשפץ את המרפאה על חשבוננו, התפדחנו שכבר היה לה עדיף לחזור לימי פתח תקווה, שם באמת הייתה לה תקווה, אבל בד בד ראינו שהיא פחות ופחות קמה ויותר ויותר סובלת.

אי אפשר להגיד שקיבלנו את ההחלטה על רגל אחת, אבל כן, החלטנו להוריד לה את הרגל. מאז אותו יום ביבה היא המאושרת שבכלבים. היא רצה וקופצת כל כך מהר שאנשים בכלל לא שמים לב שאין לה רגל רביעית. היא הלהיט של הפארק, זוכה למלא אהדה, מלא תשומת לב, ובעיקר, היא מלאת שמחת כלבים. רק שירימו הפקה של "רוקדים עם כלבלבים" והיא לוקחת את התחרות בהליכה. אלופה.

לא למחוק!!1

אגב, לכלבה עם שלוש רגליים יש המון יתרונות. פחות רגל- פחות לכלוך, תמיד אפשר לאיים עליה שאם היא לא מפסיקה לנבוח נוציא לה רגל, ואם היא הולכת לאיבוד, לא צריך לצלם ולא להתקשקש בתיאורים - "אבדה כלבה עם שלוש רגליים, המוצא הישר יבוא על שכרו" עושה את העבודה.

בקיצור, מאוד מנחם לדעת שהחיה הזו שהולכת על ארבע זו רק המלצה, ושרגל הנוספת היא לגמרי פינוק. ובנימה אופטימית זו, כל שנותר הוא להוסיף שבפעם הבאה שיש לכם משהו חשוב להגיד, גם אם זה למטרות נעלות כמו מציאת בית חם לכלב שקר לו, שווה למצוא משהו קצת יותר מקורי מהכותרת המעצבנת "לא למחוק! תפיצו לכולם!. ועצה כזו, לא הולכת ברגל.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully