וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטרים תקפו אדם בתחנת המשטרה

נתיב נחמני

21.8.2008 / 15:22

שלושה קציני בילוש מואשמים בתקיפת אזרח שהגיע לתחנת המשטרה באשקלון כדי לבטל תלונה שהגיש, וגרמו לו נזק בכל חלקי גופו

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד שלושה קציני בילוש בתחנת אשקלון. השלושה מואשמים כי בחודש אפריל השנה תקפו את אלכסיי פאבלוצקי בתחנת המשטרה באשקלון, כאשר ביקש לבטל תלונה על גניבה.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ליאורה נהון מהמחלקה לחקירות שוטרים, עולה כי בחודש אפריל השנה הזעיק פאבלוצקי שוטרים לאחר שנגנבו רמקולים מחוץ לביתו. השוטרים איתרו חשוד ועיכבו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. בני משפחתו של החשוד הפצירו בפאבלוצקי לבטל את התלונה, הוא נענה להפצהרותיהםוניגש לתחנת המשטרה.

לאחר שפאבלוצקי הגיע לתחנת המשטרה, צעק לעברו אחד מהחוקרים להתסלק מהמקום. בתגובה הוציא פאבלוצקי טלפון נייד ואמר לשוטר כי הוא מקליט אותו. חוקר נוסף שהגיע למקום ביקש לדעת על מה המהומה ופאבלוצקי הסביר כי הוא רוצה לבטל את התלונה נגד הגנב. לאחר מכן, פאבלוצקי נלקח לחדר החקירות, שם שהו שלושת הנאשמים. לפתע סטר לו אחד הקצינים, וכשפאבלוצקי התכופף על מנת להגן על עצמו, היכו אותו השלושה באגרופים, בעיטות ומהלומות בכל חלקי גופו. לאחר מכן הושיבו אותו השלושה על כיסא ועזבו את החדר. כעבור דקות אחדות חזר אחד החוקרים והמשיך להכותו באגרופים. כתוצאה מכך, נגרמה לפאבלוצקי חבלה באוזנו השמאלית, שפשופים ושטפי דם בכל חלקי גופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully