וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים מצטרפים לאיום: "נשבית הלימודים"

נעמה טלמור

21.8.2008 / 14:19

הרשויות המקומיות ממשיכות לאיים כי אם יקוצץ תקציב החינוך, לא יפתחו את שנת הלימודים. הסתדרות המורים: "שנת הלימודים תיפתח"

השלטון המקומי בשיתוף ראשי פורום 15 הערים הגדולות וראשי ארגוני המורים, התכנסו היום (חמישי) לדיון חירום בו הכריזו שוב כי ראשי הרשויות לא ישלחו מאבטחים, שרתים ועוזרות גננות לבתי הספר, ולא יפעילו את ההסעות לבתי הספר. בתוך כך, ארגון ההורים קוא לא שלוח את הילדים לבית הספר. "לא נשלח את הילדים למערכת קורסת, נפנה הורים לנציגים שלנו ונשתף פעולה עם השלטון המקומי", אמרה דוברת ארגון ההורים הארצי ענת כנפו.

"אם הממשלה תרצה לפתוח בלעדנו את שנת הלימודים שיבואו - נראה אותם", אמר יו"ר השלטון המקומי ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר. הוא הוסיף כי "למרות שאנו עומדים בתוך מערכת בחירות, לא ישברו אותנו. נלך עם זה עד הסוף".

ראש עיריית חיפה יונה יהב הטיח האשמות בממשלה, ואמר כי "אם חס וחלילה ביום ראשון תחליט הממשלה הזו באטימות וברשעות על אישור הקיצוץ לחינוך ברשויות המקומיות, זה אומר שתם סופית חינוך חינם בישראל". ראשי הרשויות הוסיפו כי יאלצו להעלות את הארנונה. "הקיצוץ הזה הוא מס שמוטל על העשיר והעני כאחד. הממשלה מנצלת באופן ציני את העובדה שאנחנו לפני בחירות", אמר יהב.

יושבי ראש ארגוני המורים נכחו בכנס. יו"ר הסתדרות המורים יוסי וסרמן, אמר לוואלה! חדשות כי "אני לא מאמין שמישהו, כולל הממשלה, יגרום לכך ששנת הלימודים לא תיפתח. אנחנו פותחים את שנת הלימודים". יו"ר ארגון המורים, רן אז, אמר לוואלה! חדשות כי "אם לא יהיו מאבטחים בבתי הספר, נשלחת את המורים לבתי הספר, אבל נורה להם לא למד ולשלוח את הילדים בחזרה הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully