וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לרגיעה? הפלגים שוקלים להפר ההסכם

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.8.2008 / 15:51

לוואלה חדשות! נודע, כי חודשיים לאחר כניסת הרגיעה לתוקף, צפויים הפלגים הפלסטינים בעזה לדון בעתידה. "המשתתפים יבדקו אם הרגיעה הועילה להם"

בשבועיים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין נציגים של כל הפלגים הפלסטינים שחתמו על הסכם הרגיעה עם ישראל, במהלכה הם ידונו בעתיד הרגיעה. מקורות פלסטיניים מעזה מסרו (רביעי) לוואלה! חדשות כי "הערכת המצב אמורה להיערך לרגל 10 שבועות לכניסתה לתוקף של הרגיעה". יצויין כי אתמול מלאו חודשיים לרגיעה.

המקורות סיפרו כי בפגישה צפויים להשתתף בין השאר נציגים מחמאס, מהג'יהאד האיסלמי, מוועדות ההתנגדות העממית, מהחזית העממית, ומהחזית הדמוקרטית. "הנציגים ייפגשו ברצועת עזה ויקיימו הערכת מצב של הסכם הרגיעה עם ישראל", הוסיפו. "הם ישאלו האם הרגיעה הועילה להם, ידונו בהשלכותיה על הארגונים ועל החברה הפלסטינית ויחליטו האם להמשיך ולמלא אחריה".

לדברי המקורות, על אף שממשלת חמאס משקיעה את מירב המאמצים לאכוף את הסכם הרגיעה עם ישראל, "קיימים זרמים בתוך הארגון שטוענים שהרגיעה היא סתמית ושהמחיר שהפלסטינים משלמים גבוה מדי". אולם על אף הביקורת החריפה הנשמעת על הרגיעה, לא נראה שחמאס תחליט להפר אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully