וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני: "דיכטר הוא מועמד ראוי"

יהושע בריינר

19.8.2008 / 22:09

שרת החוץ אמרה אמש בכנס בחירות של קדימה, כי "טוב שהשר לביטחון פנים מתמודד במירוץ לראשות המפלגה". דיכטר: "צריך לדאוג שחבית חומר הנפץ בעזה תתפוצץ שם ולא עלינו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אני יודעת שחלק מהציבור מאס מהפוליטיקה, אבל אני שואבת עידוד מאנשים שבאים אליי דווקא עכשיו ורוצים לתרום". כך אמרה הערב (שלישי) שרת החוץ ציפי לבני בכנס בחירות של מועמד קדימה לראשות עיריית אשקלון איתמר שמעוני.

באשר לתקציב המדינה, שסיעות הקואליציה הודיעו כי יצביעו נגדו, אמרה לבני: "גם היום, למרות כל התהליכים שקורים בקדימה, צריך לזכור שיש כאן מדינה ושבירושלים יושבת ממשלה. אנו נילחם כדי להביא יציבות גם לגבי התקציב".

לבני גם התייחסה בדבריה בכנס למועמדותו של השר לביטחון פנים אבי דיכטר לראשות קדימה. "דיכטר הוא ראוי ומתאים, וטוב שהוא מתמודד במירוץ לראשות קדימה", אמרה השרה. באשר לכרזות של דיכטר שנתלו במקום אמרה לבני: "ראיתי בחוץ דברים שמדברים על עידן טוב יותר (כרזות של דיכטר) ונזכרתי שפניתי לדיכטר עם הקמת קדימה וביקשתי ממנו לשרטט יחד איתנו את הקווים של המפלגה".

לפני לבני דיבר בכנס דיכטר ואמר: "אני אוודא שבאשקלון נוכל לחיות חיים שקטים ונורמליים וכך גם בנתיבות ואופקים". לדבריו, "צריך לדאוג שחבית חומר הנפץ תתפוצץ בעזה ולא עלינו". בנוגע להתקפות על קדימה אמר דיכטר, כי "אנו רואים מתקפות מימין ומשמאל על קדימה וזאת משום שהיא מפריעה למפלגות האחרות. כשהיה נדמה שקדימה נעלמת היא דווקא מתחזקת. יו"ר העבודה אהוד ברק השתלח בקדימה כי הוא מודאג ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully