וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "הגיע הזמן לראש ממשלה מנוסה"

פנחס וולף

19.8.2008 / 21:23

שר הפנים הודיע באופן רשמי על מועמדותו לראשות קדימה ותקף את יריביו במירוץ: "אנשים חסרי ניסיון קופצים לתפקידים בכירים"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שר הפנים מאיר שטרית הודיע הערב (שלישי) על מועמדותו לראשות "קדימה". בכנס תומכים בחולון, עקץ שטרית את שר הביטחון אהוד ברק ואמר כי: "ברק שאל מי יענה לטלפון בשלוש בבוקר, ואני עונה לו שכאשר אבחר לראשות הממשלה לא יצלצלו בשעה כזאת, כי אין דברים דחופים, אלא רק דברים מוזנחים". לדבריו, "השאלה האמיתית היא מי יענה לטלפון של העניים והחלשים בכל שעה, ולא רק בשלוש לפנות בוקר".

שטרית גם התייחס לנסיונו העשיר, לטענתו, לעומת נסיונם של יתר המועמדים בקדימה: "אסור לנו להמר על גורל המדינה, צריך לבחור את האדם המתאים ביותר. אשמח אם ישוו את תפקודי כשר משפטים לעומת תפקודה של לבני כשרת המשפטים ואת תפקודי כשר התחבורה לעומת תפקודו של מופז". לדבריו, "אנשים חסרי ניסיון, קופצים מיד לתפקידים בכירים מבלי ללכת בדרך הקשה והארוכה". שטרית הוסיף כי "הגיע הזמן שייבחרו אנשים מנוסים שצברו אלפי שעות בכל הנושאים. אי אפשר להמשיך כך שאנשים באים מהצבא ונבחרים מיד לראשות הממשלה".

שטרית הודיע כי יתמוך בשינוי שיטת הממשל: "לא ייתכן שכל שנה מחליפים ראש ממשלה". הוא הוסיף כי יפנה גם למבקר המדינה מיכה לינדרשטראוס בדרישה כי יחייב את הליכוד להעביר נתונים על מתפקדיו, כדי שיהיה ניתן להצליב את המשות מול מתפקדי קדימה. בכנס התמיכה השתתפו גם ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, יו"ר מרכז השלטון המקומי עדי אלדר והשר לפיתוח הנגב והגליל, יעקב אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully