וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שברק יתעסק במפלגתו - גם אם היא קטנה"

פנחס וולף

19.8.2008 / 12:29

השר לביטחון פנים תקף את דברי יו"ר העבודה על קדימה. הוא גם תקף את הקיצוץ בתקציב משרדו. "נזקי הפשיעה - 13 מיליארד ש' בשנה"

"אני מציע לברק להתעסק במפלגתו, גם אם לפי האינדיקציות היא תקטן בצורה משמעותית, למרות שמאוד מפתה להתעסק במפלגה אחרת", כך אמר הבוקר (שלישי) השר לביטחון הפנים, אבי דיכטר, בתגובה לעקיצות יו"ר העבודה אהוד ברק נגד מפלגת קדימה. "לקדימה יש ארבעה מועמדים טובים ואני מציע לכל אחד להתעסק בקדירה שלו", הוסיף. דיכטר אמר את הדברים בתום חנוכת תחנת המשטרה ברהט. בטקס השתתפו גם ראש העיר, טלאל אל-קרינאווי, מפכ"ל המשטרה דודי כהן ומפקד מחוז דרום במשטרה.

דיכטר התייחס למלחמה בפשיעה, והצהיר כי, "נוריד את ארגוני הפשיעה כפי שהורדנו את ארגוני הטרור". בנאומו בטקס, התייחס דיכטר גם לתקציב 2009, והודיע כי נפגש אמש עם מפכ"ל המשטרה ועם שר האוצר רוני בראון במטרה להגדיל את תקציב המשטרה לקראת השנה הקרובה. "אין צורך להסביר את הצורך לחזק את המשטרה", אמר, "נזקי הפשיעה הם 13 מיליארד שקל בשנה. לפני כמה שנים חברות הביטוח סירבו לבטח את רהט, אלא בפרמיות גבוהות במיוחד. היום זה שונה, משום שהעירייה טיפלה בפשיעה. כולם מבינים שלהשקעה במשטרה יש גם חשיבות כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully