וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין העולם התחתון לשוקו בננה?

נתיב נחמני

18.8.2008 / 21:15

שוטרי הדרום הופתעו לגלות שעבריינים מוכרים השתלטו על תחום חדש - מכירת קרטיבים בחופי הים. לאחר מבצע סמוי נעצרו החשודים

לאחר שהשתלטו על תחומי ההימורים הלא חוקיים, הלוואות בשוק השחור ועל תחום מחזור הבקבוקים, אנשי העולם התחתון התפנו להשתלט על תחום יוצא דופן בהחלט - מכירת ארטיקים וגלידות בחוף הים. בימים האחרונים נעצרו על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש אנשי עולם תחתון, בהם חבר במה שמכונה על ידי המשטרה ארגון הפשיעה של שלום דומרני, בחשד שהשתלטו על מכירות הגלידות בחופי הדרום, תוך שימוש באלימות.

גם אנשי המשטרה הוותיקים ביותר הרימו גבה לנוכח העניין החדש של עברייני הדרום. "אף אחד לא ימכור בשטח שלי, ומי שימכור יפגע קשות", צוטט אחד מהעצורים על ידי המשטרה, והפעם הוא לא התכוון לסמים.

לצורך איסוף הראיות השקיעו אנשי הימ"ר דמיון רב. הם שכרו אוטו גלידה עם רמקולים המנגנים את המוזיקה המוכרת, ואף תדרכו שוטר סמוי ברזי מכירת הקרטיבים בים. השוטר הסמוי התחיל להפעיל את קו הגלידה, ולא עברו דקות עד שהעולם התחתון נכנס לכוננות.

השוטר ספג איומים על חייו ואף הושלך לעברו בקבוק זכוכית על ידי העבריינים, כשכל הסיטואציה צולמה והוקלטה. לאחר שהשוטר נמלט, מצאו אותו המחזיקים בזיכיון הבלעדי על מכירת הגלידות והסבירו לו מהם אזורי המכירה בהם אסור לו לעבוד. ימים לאחר מכן הוא חזר לשטח וספג איומים דומים. רק לאחר מכן נעצרו החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully