וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר תקף צעירה במכות וגז מדמיע

עדי שמחוביץ

18.8.2008 / 17:58

לפי כתב האישום, השוטר אורן אזולאי דחף, בעט וריסס גז מדמיע על הצעירה ועל חברה. במקרה אחר תקף אזרחים בגז מדמיע ללא הצדקה

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (שני) כתב אישום נגד השוטר אורן אזולאי בגין תקיפה וחבלה. אזולאי מואשם כי לפני כחודש תקף וגרם חבלה לבני זוג, לאחר שהשניים סירבו לבקשתו להתפנות מהרחוב בו ישבו. עוד מואשם אזולאי, כי לפני כשנה תקף באמצעות גז מדמיע מספר אזרחים.

מכתב האישום שהגישה עו"ד הלה אדלמן ממח"ש עולה, כי לפני כחודש הגיע אזולאי יחד עם שוטר ושוטרת נוספים לרחוב מסילת העולים בחולון בעקבות דיווח על הפרעת מנוחה. השוטרים ביקשו מהמתלוננת וחבריה לעזוב את המקום, אך המתלוננת וחברה הודיעו כי יעזבו רק לאחר שיסיימו לאכול.

בתגובה, תפס אזולאי את המתלוננת בשיערה ובצווארה, דחף אותה והפיל אותה לרצפה. בעת ששכבה על הרצפה בעט בה אזולאי, ולאחר שהתיישבה הניח את ברכיו על גבה. בתגובה למחאתה של המתלוננת, ריסס לעברה גז מדמיע. השוטרים האחרים, כבלו את המתלוננת, תוך שהיא מנסה להתנגד.

חברה של המתלוננת, שניסה לעצור את השוטרים, נעצר אף הוא וכשצעק על השוטרים במחאה, ריסס לעברו אזולאי גז מדמיע. בדרך לתחנת המשטרה, בעודו בניידת המשיך החבר במחאות מילוליות נגד אזולאי, וזה האחרון עצר את הניידת והיכה אותו באגרופיו.

הגז פגע גם בשוטרת

עוד עולה מכתב האישום, כי לפני כשנה הגיע אזולאי יחד עם שוטרת נוספת לרחוב המרכבה בחולון בעקבות דיווח על אירוע תקיפה סמוך לחנות "חצי חינם". במסגרת הטיפול באירוע ביקש אזולאי מבחור בשם דודו להציג תעודת זהות. בין אזולאי לבין דודו התפתח ויכוח, במהלכו הופיע אביו של דודו, זכי. אזולאי ביקש מזכי לעזוב את המקום וכשזה סירב התיז בפניו גז מדמיע.

כתוצאה מכך , נפגע זכי בעיניו ונזקק לטיפול רפואי. הגז המדמיע פגע גם בשוטרת ובאנשים אחרים שהיו במקום, חלקם נזקקו לטיפול רפואי. לאחר מכן, עצר אזולאי את דודו וגם בפניו התיז גז מדמיע ללא שהיה כל צורך בכך. בנוסף, הכה אזולאי את דודו במהלך המעצר בראשו ובגופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully