וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איש קבע אנס מתנדבת הלוקה בשכלה

יהושע בריינר

18.8.2008 / 16:57

נגד לוגיסטיקה נעצר בחשד שאנס מתנדבת שהיתה תחת אחריותו בבסיס צה"ל בדרום הארץ. פרקליטו: "לא היו דברים מעולם"

הותר לפרסום, כי המשטרה הצבאית החוקרת עצרה בשבוע שעבר נגד לוגיסטיקה בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים במתנדבת שלוקה בשכלה בבסיס פיקוד דרום בדרום הארץ. הנגד, רס"מ משה מורידן, מכחיש את החשדות נגדו.

לטענת המתנדבת, הנגד אנס אותה בבסיס במהלך חודש יוני האחרון, וזמן קצר לאחר מכן היא הגישה תלונה נגדו למשטרה האזרחית. לוואלה! חדשות נודע, כי מבדיקות רפואיות שנערכו לא נמצאו סימנים לאונס. יחד עם זאת, התיק הועבר מידי המשטרה לחקירת המשטרה הצבאית החוקרת.

מבדיקת פוליגרף שערכה מצ"ח לחשוד, התברר כי הוא דובר שקר בשאלה האם קיים יחסי מין עם המתלוננת. אף על פי כן, החשוד טוען כי לא היו דברים מעולם וכי מעולם לא קיים יחסי מין עם המתלוננת.

החשוד נעצר, ולבקשת התביעה הצבאית הוארך מעצרו עד יום חמישי הקרוב, מחשש לסיכון שלום הציבור, פגיעה חמורה במשמעת הצבאית וחשש לשיבוש מהלכי חקירה. שופטת בית הדין הצבאי בקסטינה, סא"ל אורלי מרקמן, כתבה בהחלטה, שחזקת המסוכנות בעניינו של החשוד "מתקיימת בתוקף".

בא כוחו של החשוד, עו"ד דן גלעד, אמר לוואלה! חדשות, כי "החשוד מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו, מה גם שבשלב זה כל הממצאים הנייטרליים שוללים את גרסת המתלוננת. אנו מקווים שהאמת תצא לאור בהקדם". מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי עם קבלת תלונתה של האזרחית נערכה חקירה סמויה של מצ"ח, ובסיומה נעצר החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully