וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בורגראנץ': הרשת חייבת לנו מיליוני שקלים

הילה רז

18.8.2008 / 15:43

הגישו בקשה דחופה למינוי מפרק זמני לרשת. טוענים כי מרביתם לא קיבלו את משכורת יולי וכי הרשת לא מתעתדת לשלם את משכורת אוגוסט

עובדי חברת בורגראנץ' הגישו אף הם בקשה דחופה למינוי מפרק זמני לבורגראנץ'. העובדים הצטרפו לבקשת ספקיות המזון של בורגראנץ' למנות את עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח אלי שפלר כמפרקים זמניים של החברה. העובדים, המיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן, שרון מילגרום ואריאל כוכבי, מבקשים כי המפרק הזמני יכול לעשות כל הדרוש לתפיסת משרדי הרשת בראשון לציון וכל המצוי בהם.

העובדים מציינים כי הרשת לא שילמה לרוב עובדיה את משכורות חודש יולי 2008, ומתעתדת לא לשלם את משכורת חודש אוגוסט ופיצויי פיטורים, דמי הבראה, חופשה, תוספת בגין שעות נוספות וביגוד. לטענת העובדים, התברר להם כי ככל הנראה החברה לא הפרישה לעובדים בחודשיים האחרונים את הניכויים לקרנות הפנסיה, קופת גמל וביטוחי מנהלים של העובדים.

העובדים מציינים כי חוב החברה כלפיהם עומד על מיליוני שקלים, אך אינם מציינים את הסכום המוערך. לדברי העובדים, הם פנו למחלקת השכר בחברה בסמוך ל-8 באוגוסט ונאמר להם כי המשכורות ישולמו תוך יום, אך החברה לא עמדה בהתחייבותה, ועד עתה לא קיבלו העובדים את משכורותיהם.

נכון להיום, עובדים שמנסים ליצור קשר עם מחלקת השכר לא מקבלים תשובה, טוענים העובדים, והם מועברים למענה קולי. העובדים מציינים כי מינוי מפרק זמני הוא צעד הכרחי להגנה עליהם, מפני שינוי לרעה של מצבם בעקבות סגירת סניפים ובריחת לקוחות, דבר שיביא לאובדן מקום עבודתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully