וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ההתיישבות יכריעו: מופז או לבני

פנחס וולף

18.8.2008 / 15:23

5,000 חברי המגזר החזק ביותר בקדימה יודיעו בשבוע הבא מי המועמד המועדף עליהם. ח"כ חרמש: "ניפגש עם המועמדים ונחליט"

5,000 חברי מגזר ההתיישבות בקדימה יחליטו בשבוע הבא מיהו המועמד המועדף עליהם לראשות המפלגה – שאול מופז או ציפי לבני. חברי המגזר, בראשות חבר הכנסת שי חרמש (קדימה), נחשבים לקבוצת כוח גדולה בקדימה שעשויה להכריע את זהות יו"ר המפלגה.

"ביום רביעי כינסנו את מטה ההתיישבות והגיעו אליו 145 איש", סיפר ראש מטה ההתיישבות ח"כ שי חרמש לוואלה! חדשות. "המטרה שלנו היא לשמור על מסגרת ההתיישבות גם לאחר הבחירות לראשות קדימה".

חברי המטה החליטו בכנס להקים צוות בראשות ח"כ חרמש, שיורכב מנשיא התאחדות האיכרים נחמיה היידי, ביבי אמיתי ויענקי צפיר. הארבעה ייפגשו במהלך השבוע וסוף השבוע עם מטות ארבעת המתמודדים ובתחילת השבוע הבא יודיעו על תמיכתם. עם זאת, כבר עכשיו ברור שאבי דיכטר ומאיר שטרית לא יקבלו את תמיכתם, והמאבק הוא בין מופז ללבני.

לדברי חרמש, צוות ההתיישבות בראשותו יבחן את עמדת המועמדים בנושאים המדיניים, בנושא ההתיישבות, וכן את הסיכוי של כל אחד מהמועמדים להרכיב קואליציה עוד לפני הבחירות. בעבר הודיעו חברי מגזר ההתיישבות כי ידרשו מהמועמדים הבטחה לשמור את תיק החקלאות לקדימה, בניגוד למצב היום בו תיק החקלאות נמצא בידי שלום שמחון מהעבודה.

ח"כ חרמש וההתיישבות הם קבוצת הכוח האחרונה בקדימה שעוד נותרה על הגדר. מלבד חרמש, נותרו עוד השר חיים רמון וחברי הכנסת מנחם בן ששון, אברהם הירשזון ומרינה סולודקין שטרם הכריזו על תמיכתם. עם זאת, הערכה בקדימה היא שרמון והירשזון יישארו על הגדר עד מועד הפריימריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully