וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של אברג'יל: "מסוכן לציבור"

נתיב נחמני

18.8.2008 / 10:56

אברג'יל חשוד במעורבות ברצח של מרגריטה לאוטין בחוף הים בבת ים. המשטרה: "הוא אומנם לא לחץ על ההדק, אך ידו ארוכה"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מעצרו של איציק אברג'יל, החשוד בהזמנת ההתנקשות במוטי חסין ורמי אמירא בחוף בבת ים, במהלכה נרצחה בטעות מרגריטה לאוטין, הוארך היום (שני) בשנית בבית משפט השלום בפתח תקווה בשמונה ימים.

פרקליטו של אברג'יל, עו"ד שרון נהרי, אמר בתום הדיון כי מרשו ממשיך לשמור על שתיקה ומשוכנע כי הוא ישוחרר בקרוב ללא הגשת כתב אישום.

במהלך הדיון להארכת המעצר ציינה השופטת שירלי רפאלי כי אברג'יל עדיין מהווה סכנה לביטחון הציבור ולמהלך החקירה. היא הוסיפה כי על אף שחקירת התיק עדיין פתוחה, המשטרה התקדמה בביסוס החשדות נגד אברג'יל.

במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי צוות החקירה אסף ראיות נוספות נגד רונן בן עדי ושמעון סבח, החשודים בביצוע ההתנקשות בפועל. המשטרה ביקשה שמעצרו של אברג'יל יוארך ב-12 ימים, אך הבקשה התקבלה רק בחלקה. "הוא אומנם לא לחץ על ההדק, אך ידו ארוכה", אמר נציג המשטרה.

ביום רביעי האחרון דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את ערעורו של אברג'יל על הארכת מעצרו. השופט אברהם יעקב דחה את הערעור בטענה שהחומר שהוצג בפניו מהווה חומר ראיות ממשי הקושר לכאורה את אברג'יל למיוחס לו, אך הוסיף כי אין מדובר בראיות לכאורה המספיקות להגשת כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully